0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Dezvoltare personală
  3. Cărţi: Prosperitate şi succes
  4. Adevărata educaţie pentru o viaţă împlinită
Carte

Adevărata educaţie pentru o viaţă împlinită

Adevărata educaţie pentru o viaţă împlinită. Editura
Detalii carte

Autor(i): Marshall B. Rosenberg
Editura: Elena Francisc Publishing
Colecţia: Comunicarea nonviolentă
Anul apariţiei: 2005
Pagini: 192 (17x23 cm)
Preţ: 23,03 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Comunicarea nonviolentă ajută şcoala să crească performanţele, reduce conflictele şi îmbogăţeşte relaţiile interumane.

Vechea formulă a învăţământului a fost creată pentru a da societăţii muncitori care nu se gândeau prea mult la propriile lor vieţi. Dar la ora actuală, ea face ca multe şcoli să se lupte cu rezultate proaste, cu lipsă de respect în rândul elevilor, profesorilor şi cu probleme legate de siguranţa individuală. Elevii sunt nemulţumiţi, la fel şi familiile lor, profesorii şi directorii de şcoli sunt frustraţi şi toată lumea abia aşteaptă weekendul…

Este nevoie de o nouă abordare a educaţiei, care să fie în interesul tuturor celor din comunitate. Dr. Marshall Rosenberg materializează această viziune în ideea de educaţie pusă în slujba Vieţii. Veţi descoperi o perspectivă asupra educaţiei bazată pe respect reciproc în relaţiile dintre elevi şi profesori, directori şi părinţi.

Asimilând aceste principii, veţi putea să:

  • Măriţi interesul, realizările şi cantitatea de informaţie acumulată de elevi
  • Creaţi o atmosferă de studiu sigură şi plăcută
  • Cultivaţi inteligenţa emoţională, respectul şi compasiunea
  • Rezolvaţi conflictele şi să dezamorsaţi situaţiile potenţial violente
  • Redescoperiţi bucuria de a educa elevi cu adevărat motivaţi
Cartea lui Marshall Rosenberg, „Adevărata educaţie pentru o viaţă implinită“ pune sub un mare semn de întrebare concepţia actuală asupra educaţiei şi a structurilor educaţionale. Principiile ei de bază pot genera mai multă armonie în clasă, în familie şi în societate. Atât educatorii, cât şi părinţii au nevoie de „Adevărata educaţie pentru o viaţă împlinită“.

Cuprinsul cărţii: „Adevărata educaţie pentru o viaţă împlinită“

  • Mulţumiri
  • Cuvânt înainte de Riane Eisler
  • Cuvânt înainte al autorului
  • Experienţa mea în şcolile din Statele Unite
  • Educaţia pentru Împlinirea Vieţii, oferită la nivel mondial
  • Paşi către educaţia menită a îmbogăţi viaţa
    • Introducere
    • Organizaţiile în slujba vieţii
    • Adevărata educaţie pentru o Viaţă Împlinită
    • Schimbarea sistemului
  • Exprimarea mesajelor benefice
    • Pregătirea studenţilor
    • Efectele judecăţilor moraliste asupra procesului de învăţare
    • Evaluarea performanţei cu ajutorul judecăţilor de valoare
    • Componentele comunicării nonviolente
    • Observaţii clare, fără a evalua
    • Identificarea şi exprimarea sentimentelor
    • Riscul de a nu ne exprima sentimentele
    • Legătura dintre sentimentele şi nevoile noastre
    • De ce am eu nevoie?
    • Cum să ceri ceea ce ţi-ar face viaţa mai frumoasă
    • Diferenţa dintre cerinţe şi pretenţii
    • Procesul este obiectivul
    • Oamenii pot auzi pretenţii indiferent de ce spunem noi
  • Ascultarea cu empatie a mesajelor
    • Empatia
    • Reflectarea verbală a ceea ce auzim
    • Ascultarea cerinţelor
    • Conectarea empatică
    • Conexiunea empatică cu ceilalţi atunci când ei nu ştiu cum să se exprime sau nu vor s-o facă
  • Crearea de relaţii de parteneriat între profesori şi elevi
    • Parteneriatul în stabilirea de obiective şi în evaluare
    • Obiective care duc la o educaţie pentru o Viaţă Împlinită
    • Elevii au avut întotdeauna de ales
    • Teama profesorilor faţă de implicarea elevilor în stabilirea obiectivelor
    • Exemple de obiective stabilite de comun acord
    • Cum să auzi nevoia de dincolo de „nu“
    • Cea mai importantă parte a învăţatului
    • Temerile elevilor în ceea ce priveşte implicarea lor în stabilirea de obiective
    • Parteneriatul în evaluare
    • Realizare, „da“, notare, „nu“
  • Crearea unei comunităţi educaţionale interdependente
    • Etica seculară
    • Dezvoltarea unei comunităţi educaţionale interdependente
    • Profesorul ca agent de voiaj
    • Materiale care le permit elevilor să înveţe singuri
    • Contribuţia elevilor şi a părinţilor la realizarea de material didactic
    • Servicii voluntare de asistare a elevului
    • Comunitatea geografică, o resursă educaţională
    • Agentul de voiaj în acţiune
  • Transformarea şcolilor
    • Problemele cu care ne confruntăm
    • Organizaţiile Dominatoare
    • Rezolvarea conflictelor
    • Medierea
    • Evitarea judecăţilor şi a diagnosticelor
    • Folosirea forţei în scopul protecţiei
    • Crearea de echipe de susţinere
    • Transformarea şcolilor noastre
  • Bibliografie
  • Index
  • Note
  • Despre Comunicarea nonviolentă
  • Câteva sentimente şi nevoi de bază pe care le avem cu toţii
  • Cum pot folosi procesul Comunicării nonviolente
  • Mărturii despre Comunicarea nonviolentă
  • Despre autor