0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Dezvoltare personală
  3. Cărţi: Comunicare
  4. Arta de a te înţelege bine cu toată lumea
Carte

Arta de a te înţelege bine cu toată lumea

Arta de a te înţelege bine cu toată lumea. Editura Curtea Veche
Detalii carte

Strategii de succes pentru soluţionarea rapidă a certurilor, conflictelor sau răcirii relaţiilor

Autor(i): Dr. David J. Lieberman
Editura: Curtea Veche
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 192 (14x21 cm)
Preţ: 17,34 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


O discuţie în contradictoriu cu colegul de birou. O dispută cu partenerul de viaţă. O ceartă cu copiii dumneavoastră. Altă dispută cu vecinul de la etaj. De acum înainte, nu va mai trebui să le înfruntaţi zilnic.

Psihologul David J. Lieberman crede că toate conflictele au ceva în comun. Fie că este vorba despre plângerea unui client, de neînţelegeri între oameni cu personalităţi diferite, de certuri din cauza banilor între membrii unei familii sau de colegi de serviciu cu un comportament pasiv/agresiv, toate acestea au în comun teama de pierderea respectului sau a controlului, teamă pe care o transformaţi în furie. Pornind de la aceasta, în cartea „Arta de ate înţelege bine cu toată lumea“, autorul David J. Lieberman vă sugerează câteva metode pentru soluţionarea rapidă a oricărui conflict, indiferent cât de vechi este. Tehnicile sale simple, uşor de înţeles şi cu efect imediat vă vor ajuta:

  • să puneţi capăt conflictelor de familie;
  • să obţineţi din partea celorlalţi respectul pe care îl meritaţi;
  • să vă îmbunătăţiţi orice tip de relaţie;
  • să convingeţi pe oricine de adevărul spuselor dvs.

Cuprinsul cărţii: „Arta de a te înţelege bine cu toată lumea“

  • Mulţumiri
  • Introducere
  • Ce poate face această carte pentru tine
  • Nota către cititori
  • CAUZA TUTUROR CERTURILOR, CONFLICTELOR, VRAJBELOR ŞI ÎNSTRĂINĂRILOR
    • Cum începe totul
    • Reţeta conflictului
    • Psihologia în exerciţiu
  • SOLUŢIA PENTRU TOATE CERTURILE, CONFLICTELE, VRAJBELE SAU RĂCIREA RELAŢIILOR CU EXEMPLE ŞI SCENARII DE VIAŢĂ REALĂ, DIN LUMEA REALĂ
    • Secţiunea I: Cum să împiedici ca scânteia să se transforme în flăcări: stinge focul înainte ca el să înceapă să ardă, înfruntând, în cel mai bun şi rapid mod posibil, oameni, conversaţii şi situaţii dificile
      • Cum să rezolvi orice fel de conflict de personalitate în câteva minute
      • Cum să ignori sfatul cuiva fără să îi răneşti sentimentele
      • În afaceri, transformă orice nemulţumire într-un avantaj
      • Atunci când ţi se cere părerea: ce să spui atunci când nu ai nimic drăguţ de zis
      • Cum să înfrunţi uşor şi simplu criticile absurde şi enervante
      • Secretul psihologic al criticării oricui, pentru orice, fără a-l insulta vreodată
      • Agresiunea pasivă: tehnica de treizeci de secunde pentru a-i aborda pe oamenii care nu iau atitudine
      • Secretul de a te descurca cu o persoana care (în mod uimitor) nu greşeşte niciodată
      • Tehnici speciale pentru oameni speciali: cum să te înţelegi cu oamenii care au probleme emoţionale, de la nevrotic la psihotic
    • Secţiunea a II-a: Cum să stingi conflicte mărunte: rezolvă micile disensiuni şi certuri în favoarea ta, făcând pe toată lumea să vadă situaţia din punctul tău de vedere
      • Cum să determini pe oricine să facă sau să nu facă ceva anume, de bunăvoie şi fără a ajunge la disensiuni
      • Atunci când amândoi vă doriţi ceea ce e mai bine, dar nu vă puteţi pune de acord asupra modului în care veţi proceda, convinge-l imediat că ai dreptate
      • „Două pentru mine şi nimic pentru tine“: cea mai bună metodă de a împărţi ceva în mod corect şi echitabil pentru a evita un conflict
    • Secţiunea a III-a
      • Atunci când o dai în bară: secretul psihologic pentru a obţine rapid şi uşor iertarea celorlalţi
      • „Cum mi-ai zis?“: atunci când spui ceva greşit, repară lucrurile în mai puţin de un minut
      • Cum să obţii iertarea: atunci când faci ceva rău care poate fi remediat şi atunci când faci ceva râu care nu poate fi remediat
    • Secţiunea a IV-a: Atunci când greşeşti foarte mult: învaţă strategia psihologică completă pentru a putea face pe oricine să te ierte pentru absolut orice; indiferent dacă ai minţit, ai înşelat, ai furat, poţi îndrepta lucrurile foarte rapid
      • Cum să faci pe oricine sa te ierte pentru orice
      • Cum să restabileşti o relaţie sau o prietenie după ce ai greşit în mod evident, atunci când există o doza de interacţiune, dar nu exista o comunicare reală
      • Cum să fii iertat atunci când nu încape îndoiala că ai făcut ceva rău, iar cealaltă persoană nu vrea să mai audă de tine
    • Secţiunea a V-a: „NU EXISTĂ NICI UN MOTIV CA NOI SĂ NU DISCUTĂM“: SITUAŢIA A SCĂPAT DE SUB CONTROL, IAR ACUM VREI SĂ REPARI LUCRURILE
      • „Asta e o prostie!“: când o conversaţie sau o situaţie recentă a scăpat de sub control, calmează lucrurile rapid şi uşor
      • Pentru situaţiile când a trecut mult timp şi nimeni nu mai vorbeşte, exista o tehnică simplă, dar rapidă pentru a reînvia vremurile bune
    • Secţiunea a VI-a: TU POŢI DEVENI MARELE ÎMPĂCIUITOR, PUNÂND CAPĂT ORICĂRUI TIP DE ÎNSTRĂINARE, CONFLICT SAU VRAJBĂ: ATUNCI CÂND NIMENI NU MAI DISCUTĂ INDIFERENT DACĂ AU TRECUT DOUĂZECI DE MINUTE SAU DOUĂZECI DE ANI TRECI PESTE CE A FOST ŞI ADU OAMENII ÎMPREUNĂ DIN NOU
      • În orice situaţie - profesională sau personală -, poţi să împaci oamenii care s-au îndepărtat unul de celălalt sau care, pur şi simplu, nu s-au înţeles bine niciodată
      • Despărţirea: „Hai să terminăm odată cu prostiile“: situaţii în care cauza rupturii este un conflict minor şi lipsit de importanţă
      • Răcirea relaţiilor: „Nu e vorba de ce ai făcut. Doar că nu te plac pe tine şi lucrurile pe care le susţii“. Cum să rezolvi un conflict care tine de principii, valori şi stil de viaţă
      • Fapte şi corectitudine: ceea ce a creat ruptura este încă relevant Atunci când fiecare lucrează în beneficiul propriu, găseşte cheia care duce la rezolvarea oricărui impas în cazul unei medieri, arbitrări sau negocieri
      • O vrajbă în familie din cauza banilor. Pune-i capăt imediat!
      • Cum să ajuţi un om să fie iertat: strategia psihologică prin care să determini pe cineva să asculte o altă persoană
      • În caz de maximă urgenţă: şapte tehnici psihologice avansate pentru cele mai încăpăţânate, dificile şi enervante persoane şi situaţii
      • Bonus! Nouă reguli pentru a îmbunătăţi în mod evident orice fel de relaţie
  • Întrebări frecvente
  • Concluzie
  • Puterea perseverenţei