0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Adriana Ţăruş

Cărţi de Adriana Ţăruş

Adriana Ţăruş, născută în 1984, la Bucureşti, a absolvit masteratul de comunicare politică şi marketing electoral al Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul SNSPA (2009).

Este jurnalist în cadrul trustului Realitatea-Caţavencu.

În 2006, a fost bursier ERASMUS la „Institute for Media and Communications Studies“ din cadrul TU Ilmenau, Germania, unde a luat parte la cercetarea „Aspects of Digital Games Culture“, şi a publicat rezultatul studiului „Eastern European Gaming Culture“ în jurnalul de cercetare academică „People, Markets, Media and Management“.

În 2007, a publicat cartea „Peace PR – Relaţiile publice în procesele de menţinere şi obţinere a păcii“, iar în cursul anului 2008 i-au apărut mai multe articole în „Revista de comunicare şi relaţii publice“.

Tot în 2008 a câştigat premiul RADOR pentru jurnalism de agenţie de presă.


Cărţi de Adriana Ţăruş


Branding Romania

Branding Romania. Editura
CumpărDetalii carte

Cum (ne)promovăm imaginea de ţară

Autor(i): Alina Dolea, Adriana Ţăruş
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Relaţii publice internaţionale
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 232 (13x20 cm)
Preţ: 23,12 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Branding Romania“ este prima carte dedicată campaniilor de promovarea a imaginii ţării în străinătate. Nu se vrea o lecţie despre brand şi nici o culegere de bune practici pentru crearea unui brand de ţară pentru România.