0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Alina Dolea

Cărţi de Alina Dolea

Alina Dolea, născută în 1981, la Piatra-Neamţ, a absolvit masteratul de comunicare politică şi marketing electoral al Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul SNSPA (2009).

Este cadru didactic asociat la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative Bucureşti (SNSPA) şi PR Manager la Curtea Veche Publishing, pentru care a obţinut Silver Award for Excellence la Romanian PR Award 2008 (campania de comunicare „Toată lumea vine la Pamuk“).

A lucrat pentru Multimedia Political Communication şi PRAIS Corporate Communications şi este membru în Asociaţia Română a Profesioniştilor în Relaţii Publice.

Publică articole de specialitate în Revista de comunicare şi relaţii publice.

În 2004 a câştigat, cu echipa, premiul al treilea la Olimpiadele Comunicării şi premiul special „Cultura de Securitate 2004“.


Cărţi de Alina Dolea


Branding Romania

Branding Romania. Editura Curtea Veche
CumpărDetalii carte

Cum (ne)promovăm imaginea de ţară

Autor(i): Alina Dolea, Adriana Ţăruş
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Relaţii publice internaţionale
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 232 (13x20 cm)
Preţ: 23,12 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Branding Romania“ este prima carte dedicată campaniilor de promovarea a imaginii ţării în străinătate. Nu se vrea o lecţie despre brand şi nici o culegere de bune practici pentru crearea unui brand de ţară pentru România.