0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Des Dearlove

Cărţi de Des Dearlove

Des Dearlove, absolvent de studii politice, economice şi de jurnalism, este coautor, împreună cu Stephen Coomber, al volumului „Arhitects of Business Revolution“, care ne propune o călătorie prin teritoriul inedit al afacerilor online.

A fost editor la The Times şi a rămas un colaborator consecvent al acestei publicaţii.

Articolele sale apar în revistele de specialitate din toată lumea, printre care Across the Board, Chief Executive Magazine şi Strategy & Business.

Împreună cu Stuart Crainer este creatorul topului Thinkers50, clasamentul celor mai importanţi şi mai influenţi gânditori contemporani din lumea afacerilor, dat publicităţii o dată la doi ani.

În prezent, Des Dearlove îşi foloseşte cunoştinţele de specialitate pentru a furniza consultanta, training în domeniul mass-mediei şi susţinere editorială indivizilor, companiilor şi instituţiilor, inclusiv câtorva dintre şcolile proeminente de afaceri din întreaga lume.

Astfel, el lucrează cu: Advanced Institute of Management Research (AIM), Ashridge, Booz Allen Hamilton, Business Communication Forum, Chartered Institute of Marketing, Cranfield School of Management, Durham Business School, European Foundation for Management Development, Henley Group, Hong Kong Centre for Management Development, Instituto de Empresa, London Business School, Management Consultancies Association, Management Innovation Lab, NHS Leadership Institute, The Tuck School of Business, Dartmouth College.


Cărţi de Des Dearlove


Guru în business

Guru în business. Editura Meteor Press
CumpărDetalii carte

Cei mai importanţi 54 de gânditori în management

Autor(i): Stuart Crainer, Des Dearlove
Editura: Meteor Press
Colecţia: Mari maeştri
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 320 (17x24 cm)
Preţ: 33,72 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Guru în Business. Cei mai importanţi 54 de gânditori în management“ reprezintă un ghid unic şi o lectură obligatorie care furnizează o sinteză a ideilor majore ale fiecărui maestru în parte, împreună cu demersul de apreciere a impactului lor asupra mediului de afaceri actual.