0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Dipak C. Jain

Cărţi de Dipak C. Jain

Dipak C. Jain, decanul Şcolii de Management „Kellogg“, este profesor de studii antreprenoriale şi marketing.

De formaţie matematician şi statistician, Dipak C. Jain este autorul unor articole importante despre marketingul şi prognoza evoluţiei tehnologiilor de vârf, despre segmentarea pieţei şi analiza structurii pieţelor competitive.

Ca profesor, a primit premii importante.

De asemenea, oferă consultanţă multor companii de renume.


Cărţi de Dipak C. Jain


Marketingul în era digitală

Marketingul în era digitală. Editura
CumpărDetalii carte

O nouă viziune despre profit, creştere şi înnoire

Autor(i): Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee
Editura: Meteor Press
Colecţia: Mari maeştri
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 200 (17x24 cm)
Preţ: 43,34 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Marketingul în era digitală“ prezintă imperativul categoric al transformării marketingului pe baza unei noi paradigme, pe care autorii o numesc marketing holistic - un concept dinamic, derivat din legăturile şi interacţiunile care au loc între companii, clienţi şi colaboratorii lor.