0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Joseph A. Schumpeter

Cărţi de Joseph A. Schumpeter

Joseph A. Schumpeter (1883-1950) a trăit la Viena şi a devenit renumit ca economist pe plan internaţional la vârsta de 30 de ani.

A fost primul ministru de finanţe al Republicii Austriece, a câştigat şi a pierdut o avere în calitate de bancher în domeniul investiţional şi a revenit în domeniul academic în anul 1925.

A predat la Universitatea din Bonn până în 1932, când a emigrat în Statele Unite pentru a scăpa de regimul nazist. În America, Schumpeter a predat pentru tot restul vieţii sale la Universitatea Harvard.

Aici, deşi nu s-a bucurat în rândurile studenţilor de popularitatea unui Keynes, a format şi influenţat economişti ca Hyman P. Minsky, Robert Solow (câştigător al Premiului Nobel pentru Economie), Nicholas Georgescu-Roegen şi Paul Sweezy.

Capitalism, Socialism and Democracy (1942) şi History of Economic Analysis (publicată postum în 1954) sunt lucrările sale cele mai cunoscute.


Cărţi de Joseph A. Schumpeter


Zece mari economişti

Zece mari economişti. Editura
CumpărDetalii carte

De la Marx la Keynes

Autor(i): Joseph A. Schumpeter
Editura: Publica
Colecţia: Co-lecţia de economie
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 472 (14x20 cm)
Preţ: 66,47 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Zece mari economişti“ este o carte care se poate citi pe două coordonate: una în care este analizată traiectoria teoriei economice a fiecărui personaj în parte, secondată, în subtext, de teoria acestui mare întemeietor de şcoală.

Poate supravieţui capitalismul?

Poate supravieţui capitalismul?. Editura
CumpărDetalii carte

Distrugerea creatoare şi viitorul economiei globale

Autor(i): Joseph A. Schumpeter
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 192 (14x20 cm)
Preţ: 52,98 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Volumul „Poate supravieţui capitalismul?“, considerat de mulţi economişti ca fiind cea mai reuşită analiză scrisă vreodată pe tema capitalismului, prezintă teoria lui Joseph A. Schumpeter cu privire la „distrugerea creatoare“. Potrivit acesteia, în economiile capitaliste, noile inovaţii erodează poziţia firmelor vechi oferind, în acelaşi timp, căi noi şi nebănuite de creştere economică.