0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Mark W. Schaefer

Cărţi de Mark W. Schaefer

Mark W. Schaefer este blogger, orator, educator, consultant de afaceri şi autor recunoscut la nivel mondial.

A lucrat în vânzări internaţionale, relaţii publice şi marketing timp de aproape 30 de ani, iar acum oferă servicii de consultanţă în calitate de director executiv la compania Schaefer Marketing Solutions, cu sediul în SUA.

Este specializat în traininguri pe tema reţelelor de socializare, iar printre clienţii săi se numără atât companii start-up, cât şi branduri internaţionale precum IBM, Johnson&Johnson şi guvernul Marii Britanii.

Schaefer are studii superioare în marketing şi dezvoltare organizaţională şi este un membru al consiliului profesoral pentru programul de studii universitare de la Universitatea Rutgers.

Este autorul altor trei cărţi bestseller, „Return On Influence“, „Born to Blog“ şi „The Tao of Twitter“, cea mai vândută carte din lume despre Twitter.

Este printre cele mai recunoscute autorităţi din lume în domeniul reţelelor de socializare şi a fost invitat special la multe conferinţe din întreaga lume, inclusiv Săptămâna Reţelelor de Socializare de la Londra.


Cărţi de Mark W. Schaefer


Reţelele de socializare explicate

Reţelele de socializare explicate. Editura ACT şi Politon
Detalii carte

Descâlcirea celei mai neînţelese tendinţe din lumea afacerilor

Autor(i): Mark W. Schaefer
Editura: ACT şi Politon
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 250 ?? (13x20 ? cm)
Preţ: 32,00 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Cu ajutorul cărţii de faţă puteţi descoperi tainele celor mai cunoscute reţele de socializare: platforme dedicate blogurilor, Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Google+, YouTube, SlideShare etc.