0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Michael E. Raynor

Cărţi de Michael E. Raynor

Michael E. Raynor este un remarcabil cercetător, autor, consultant şi orator, fiind specializat în strategii corporatiste pentru evaluarea şi reducerea riscurilor, dar şi pentru generarea de venituri.

În cercetările şi scrierile sale, dar şi în activitatea practică, Raynor s-a focalizat asupra inovaţiei şi strategiei în afaceri, explorând provocarea de a păstra succesul unei firme prin inovaţie, dar şi modalităţile de a face faţă şi a exploata solicitările în permanentă schimbare ale mediului concurenţial de afaceri.

În 1990, Raynor a obţinut o diplomă în filozofie la Harvard College. În 1994, a absolvit cursul MBA de la Richard Ivey School of Business, iar în 2000, a obţinut titlul de doctor la Harvard Business School, specializându-se în Administrarea Afacerilor.

Ulterior, Raynor s-a implicat în activitatea academică în calitate de profesor la Richard Ivey School of Business din London, Canada, predând în cadrul programelor MBA şi Executive Education.

În prezent, Michael E. Raynor este director al Deloitte Research.

De-a lungul timpului, a lucrat cu unii dintre cei mai importanţi clienţi ai firmei, corporaţii internaţionale de top, provenind din multe domenii de activitate – telecomunicaţii, media şi divertisment, sănătate, farmaceutice, aparatură medicală, IT hardware şi software, servicii financiare şi energie electrică.

Raynor este autor şi coautor al multor capitole din diverse cărţi şi al unor articole apărute într-o serie de publicaţii prestigioase, precum Harvard Business Review.


Cărţi de Michael E. Raynor


Cele trei reguli

Cele trei reguli. Editura
CumpărDetalii carte

Cum gândesc companiile excepţionale

Autor(i): Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 472 (20x14 cm)
Preţ: 55,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Pentru fiecare sector de activitate există un jucător care se remarcă, astfel că se impun următoarele întrebări: cum reuşesc unele companii să obţină performanţe excepţionale pe termen lung, în ciuda faptului că se confruntă cu aceleaşi constrângeri ca rivalele lor? Ce fac acestea în mod diferit? Ce putem învăţa de la ele?

Inovaţia ca soluţie în afaceri

Inovaţia ca soluţie în afaceri. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Clayton M. Christensen, Michael E. Raynor
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Profit
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 304 (15x20 cm)
Preţ: 27,94 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Numai o companie din zece e capabilă să susţină în timp o creştere profitabilă. Iniţiativele de afaceri eşuează deoarece firmele îşi spoliază în mod nechibzuit propriul potenţial disruptiv, înainte ca ideile noi să apuce să prindă contur. Cartea de faţă arată cum pot companiile să rezolve această dilemă, creând ele însele disrupţii de piaţă, în loc să se lase distruse de acestea.