Michael E. Raynor este un remarcabil cercetător, autor, consultant și orator, fiind specializat în strategii corporatiste pentru evaluarea și reducerea riscurilor, dar și pentru generarea de venituri.
În cercetările și scrierile sale, dar și în activitatea practică, Raynor s-a focalizat asupra inovației și strategiei în afaceri, explorând provocarea de a păstra succesul unei firme prin inovație, dar și modalitățile de a face față și a exploata solicitările în permanentă schimbare ale mediului concurențial de afaceri.
În 1990, Raynor a obținut o diplomă în filozofie la Harvard College. În 1994, a absolvit cursul MBA de la Richard Ivey School of Business, iar în 2000, a obținut titlul de doctor la Harvard Business School, specializându-se în Administrarea Afacerilor.
Ulterior, Raynor s-a implicat în activitatea academică în calitate de profesor la Richard Ivey School of Business din London, Canada, predând în cadrul programelor MBA și Executive Education.
În prezent, Michael E. Raynor este director al Deloitte Research.
De-a lungul timpului, a lucrat cu unii dintre cei mai importanți clienți ai firmei, corporații internaționale de top, provenind din multe domenii de activitate – telecomunicații, media și divertisment, sănătate, farmaceutice, aparatură medicală, IT hardware și software, servicii financiare și energie electrică.
Raynor este autor și coautor al multor capitole din diverse cărți și al unor articole apărute într-o serie de publicații prestigioase, precum Harvard Business Review.
Cărţi de Michael E. Raynor
Cum gândesc companiile excepționale
Autor(i):
Michael E. Raynor,
Mumtaz AhmedEditura:
PublicaAnul apariţiei:
2016Pagini:
472 (20x14 cm)
Preţ:
55,00 Lei
Disponibilitate:
în 7-14 zile
Pentru fiecare sector de activitate există un jucător care se remarcă, astfel că se impun următoarele întrebări: cum reușesc unele companii să obțină performanțe excepționale pe termen lung, în ciuda faptului că se confruntă cu aceleași constrângeri ca rivalele lor? Ce fac acestea în mod diferit? Ce putem învăța de la ele?