0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Muhammad Yunus

Cărţi de Muhammad Yunus

Muhammad Yunus s-a născut în 1940, în Chittagong, Bangladesh, este absolvent al Universităţii din Dhaka şi deţine un doctorat în economie, obţinut la Vanderbilt University din SUA.

De-a lungul anilor, a fost lector la Chittagong College din Bangladesh (1962-1965), profesor asistent la Middle Tennessee State University din SUA (1969-1972), director adjunct în Divizia de Economie Generală / Comisia de Planificare a Guvernului din Bangladesh (1972), profesor asociat şi şef al Catedrei de Economie de la Chittagong University din Bangladesh (1972-1975), apoi profesor la aceeaşi universitate şi director al Programului de Economie Rurală din Bangladesh (1975-1989), după care director de proiect la Grameen Bank Project din Bangladesh (1976-1983) şi consilier în cadrul guvernului interimar din Bangladesh (1996).

Din 1983, deţine funcţia de Managing Director la Grameen Bank, instituţie pe care a fondat-o.

Este membru într-o serie de comitete şi comisii (dintre care 9 naţionale şi 29 internaţionale). Face parte din 31 de echipe de consilieri, majoritatea din America, Europa şi Asia.

A făcut sau face parte din 25 de consilii directoare înfiinţate pe plan naţional (în cele mai multe fiind membru fondator) şi din 20 de consilii directoare active pe plan internaţional.

Din 1978 şi până în 2010, fost distins cu peste 100 de premii naţionale şi internaţionale. Iar din 1992 şi până în 2010, a primit titluri onorifice din partea a 45 de universităţi ale lumii. De asemenea, mai deţine şi un număr de peste 40 de alte titluri speciale, acordate de instituţii de pe 4 continente.


Cărţi de Muhammad Yunus


Dezvoltarea afacerilor sociale

Dezvoltarea afacerilor sociale. Editura Curtea Veche
CumpărDetalii carte

Autor(i): Dr. Muhammad Yunus, Karl Weber
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Responsabilitatea socială în afaceri
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 192 (15x24 cm)
Preţ: 30,83 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În numai câţiva ani, afacerea socială a trecut de la o simplă idee la realitatea vie, cu o evoluţie rapidă. Deja produce îmbunătăţiri în vieţile multor oameni şi este pe cale să devină, într-o manieră explozivă, una dintre cele mai importante tendinţe sociale şi economice ale lumii. Pe parcursul acestei cărţi, voi explica teoria afacerii sociale, voi relata câteva exemple de afaceri sociale.