0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Philip Kotler

Cărţi de Philip Kotler

Philip Kotler este celebrul autor al lucrării „Managementul marketingului“, ajunsă în prezent la a douăsprezecea ediţie şi considerată de specialişti biblia marketingului.

Dacă Drucker i-a îndemnat pe manageri să ia marketingul în serios, Philip Kotler este primul economist care a subliniat importanta marketingului pentru organizaţiile de orice fel, lucrative sau nelucrative.

De asemenea, el a tratat marketingul nu ca pe o simplă activitate de vânzare, ci ca pe una cu caracter social, benefică pentru cetăţeni şi firme deopotrivă.

Kotler este unul dintre fondatorii marketingului social şi inventatorul unor termeni şi concepte noi, precum „demarketing“, „megamarketing“, „marketing holistic“, „valoare oferită clientului“.


Cărţi de Philip Kotler


Marketingul în era digitală

Marketingul în era digitală. Editura Meteor Press
CumpărDetalii carte

O nouă viziune despre profit, creştere şi înnoire

Autor(i): Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee
Editura: Meteor Press
Colecţia: Mari maeştri
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 200 (17x24 cm)
Preţ: 43,34 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Marketingul în era digitală“ prezintă imperativul categoric al transformării marketingului pe baza unei noi paradigme, pe care autorii o numesc marketing holistic - un concept dinamic, derivat din legăturile şi interacţiunile care au loc între companii, clienţi şi colaboratorii lor.