0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Richard L. Brandt

Cărţi de Richard L. Brandt

Richard L. Brandt este un jurnalist care a câştigat numeroase premii şi scrie, de mai bine de două decenii, despre Silicon Valley şi evoluţia anumitor companii din domeniul IT.

A studiat matematica la Harvey Mudd College, ingineria şi jurnalismul la University of Delaware şi a obţinut o diplomă în biologie la University of California din Santa Barbara.

A fost corespondent pentru revista BusinessWeek, în domeniul tehnologiei, între 1981 şi 1995 şi, mai apoi, a ajuns la revista de tehnologie şi afaceri Upside, unde a lucrat mai întâi ca redactor şi apoi ca redactor-şef, din 1995 până în 2001.

Articolele sale au apărut în publicaţii precum CNBC.com, L’Express, Science magazine, Technology Review şi Stanford magazine.


Cărţi de Richard L. Brandt


Un click. Jeff Bezos şi ascensiunea Amazon.com

Un click. Jeff Bezos şi ascensiunea Amazon.com. Editura Curtea Veche
CumpărDetalii carte

Autor(i): Richard L. Brandt
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Capital
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 176 (13×20 cm)
Preţ: 14,35 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cartea de faţă descrie evoluţia companiei online Amazon.com, de la înfiinţarea acesteia, până la succesul impresionant de astăzi. Iar în spatele companiei şi al rezultatelor excepţionale pe care aceasta le-a obţinut stă o singură persoană extrem de importantă: fondatorul şi CEO-ul acesteia, Jeff Bezos.

Băieţii de la Google

Băieţii de la Google. Editura Curtea Veche
Detalii carte

Cum gândesc Larry Page şi Sergey Brin

Autor(i): Richard L. Brandt
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Capital
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 192 (13×20 cm)
Preţ: 14,35 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Cartea de faţă vă dezvăluie viaţa celor doi fondatori ai corporaţiei Google – parcursul lor din copilărie până în prezent, dar şi parcursul afacerii pe care au înfiinţat-o. Din multe interviuri, susţinute cu foşti şi actuali angajaţi, parteneri de afaceri şi concurenţi de acelaşi nivel, se desprinde o concluzie clară: direcţia spre care se îndreaptă Google e strâns legată de convingerile şi ambiţiile pe care le au Larry Page şi Sergey Brin.