0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Stuart Crainer

Cărţi de Stuart Crainer

Stuart Crainer, absolvent al Universităţii din Manchester, la începutul anilor 1980, este autorul lucrării „The Management Century“, care subliniază faptul că evoluţia managementului implică schimbarea şi actualizarea cunoştinţelor, drept pentru care companiile trebuie să se transforme în organizaţii concentrate asupra învăţării dacă vor să supravieţuiască şi, mai mult, să se dezvolte.

Articolele sale apar în The Times şi în alte publicaţii economice prestigioase, printre care Across The Board, Strategy and Business şi Business 2.0.

Împreună cu Des Dearlove, este creatorul topului Thinkers50, clasamentul celor mai importanţi şi mai influenţi gânditori contemporani din lumea afacerilor, dat publicităţii o dată la doi ani.

În prezent, Crainer îşi foloseşte cunoştinţele de specialitate pentru a furniza consultanţă, training în domeniul mass-mediei şi susţinere editorială indivizilor, companiilor şi instituţiilor, inclusiv câtorva dintre şcolile proeminente de afaceri din întreaga lume.

Astfel, el lucrează cu: Advanced Institute of Management Research (AIM), Ashridge, Booz Allen Hamilton, Business Communication Forum, Chartered Institute of Marketing, Cranfield School of Management, Durham Business School, European Foundation for Management Development, Henley Group, Hong Kong Centre for Management Development, Instituto de Empresa, London Business School, Management Consultancies Association, Management Innovation Lab, NHS Leadership Institute, The Tuck School of Business, Dartmouth College.


Cărţi de Stuart Crainer


Guru în business

Guru în business. Editura Meteor Press
CumpărDetalii carte

Cei mai importanţi 54 de gânditori în management

Autor(i): Stuart Crainer, Des Dearlove
Editura: Meteor Press
Colecţia: Mari maeştri
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 320 (17x24 cm)
Preţ: 33,72 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Guru în Business. Cei mai importanţi 54 de gânditori în management“ reprezintă un ghid unic şi o lectură obligatorie care furnizează o sinteză a ideilor majore ale fiecărui maestru în parte, împreună cu demersul de apreciere a impactului lor asupra mediului de afaceri actual.