0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Suvit Maesincee

Cărţi de Suvit Maesincee

Suvit Maesincee şi-a dat doctoratul în marketing la Şcoala de Management „Kellogg“ şi a lucrat în calitate de consultant la Booz Allen & Hamilton.

Este profesor de marketing la Institutul Postuniversitar de Administrare a Afacerilor „Sasin“ de pe lângă Universitatea Chulalongkorn din Thailanda.

Este coautorul cărţii „ The Marketing of Nations: A Strategic Approach to Building Naţional Wealth“ (1997).


Cărţi de Suvit Maesincee


Marketingul în era digitală

Marketingul în era digitală. Editura
CumpărDetalii carte

O nouă viziune despre profit, creştere şi înnoire

Autor(i): Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee
Editura: Meteor Press
Colecţia: Mari maeştri
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 200 (17x24 cm)
Preţ: 43,34 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Marketingul în era digitală“ prezintă imperativul categoric al transformării marketingului pe baza unei noi paradigme, pe care autorii o numesc marketing holistic - un concept dinamic, derivat din legăturile şi interacţiunile care au loc între companii, clienţi şi colaboratorii lor.