0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management
  4. Reinventatorii
Carte

Reinventatorii

Reinventatorii. Editura
CumpărDetalii carte

Cum urmăresc companiile extraordinare schimbarea radicală continuă

Autor(i): Jason Jennings
Editura: ACT şi Politon
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 0 (13x20 cm)
Preţ: 38,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

„Reinventatorii“ dezvăluie secretele utilizate de mari companii, precum Starbucks, Arrow Electronics, Apple, Pella Windows, SAS, Capital One, DOT Foods, Humana, Nucor Steel, Multi-Chem, Koch Industries, Southwest Airlines, pentru a fi cu un pas înaintea competiţiei.

Reinventarea nu este inovaţie. Inovaţie poate însemna cel mai nou produs de la Apple sau un nou concept de restaurant ori o metodă unică de asamblare a unui produs. Procesul reinventării merge mult dincolo de ideea unui produs sau serviciu nou.

Jason Jennings şi colaboratorii săi au adunat şi studiat 22.000 de materiale constând în reviste, ziare şi articole de blog scrise în ultimii zece ani, identificând afaceri care pur şi simplu s-au reinventat.

Au selectat cele mai bune o sută de exemple şi i-au intervievat pe cei care au făcut posibil procesul de reinventare în compania lor. Din zecile de mii de pagini de informaţii acumulate, au organizat în această carte un set de strategii învăţate de la cei mai buni „reinventatori în serie“.

Categoric, Jennings devine succesorul lui Peter Drucker. A făcut, din nou, o extraordinară muncă de cercetare pentru a descoperi strategiile de reinventare a unei afaceri, de a o face durabilă şi de a avea un profit ridicat. Ideile sale sunt în acelaşi timp practice, neaşteptate şi puternice. Utilizaţi-le zilnic pentru a avea succes.

Dan Coughlin, autor, fondator The Coughlin Company, Inc.