Oameni buni
Singura decizie de leadership care contează cu adevărat
Autor(i): Anthony TjanEditura: Publica
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 392 (14x21 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile
Anthony Tjan este unul dintre promotorii schimbării percepției despre bunătate. El este de părere că un CV spectaculos nu va putea compensa niciodată un caracter mediocru.
În „Oameni buni“ el propune o nouă definiție a bunătății, care presupune un angajament pe viață, proactiv, asemănător oricărei alte abilități; acesta trebuie exersat, aprofundat și transmis mai departe. Când liderii pun pe primul plan bunătatea din ei și din ceilalți, pot crea culturi durabile, de o valoare incomensurabilă.
Pornind de la experiențele lui de antreprenor și investitor, Tjan propune o serie de povești de viață și de interviuri cu oameni care îi împărtășesc viziunea: inovatori extraordinari, directori executivi, artiști, academicieni, profesori și modele din toate domeniile:
- Nitin Nohria, decanul Harvard Business School, care susține echilibrul dintre leadershipul competențelor și cel al caracterului,
- Sonia Sotomayor, judecătoare la Curtea Supremă de Justiție a SUA, care nu a uitat niciodată de unde a pornit și care dă dovadă de o bunătate și de o grijă extraordinară față de membrii echipei ei sau
- Clark Terry, o legendă a jazzului, care l-a îndrumat cu devotament pe tânărul pianist orb Justin Kauflin.
Plină de recomandări practice și totuși surprinzătoare, „Oameni buni“ este o carte care propune un limbaj nou și un cadru de referință important, pe care îl puteți folosi ca să evaluați, să dezvoltați și să conduceți cu bunătate.
Cartea aceasta ne amintește de lucrurile care contează cu adevărat în viață: bunătatea care ne animă și pe care o insuflăm celorlalți.
„Oameni buni“ ne reamintește că organizațiile bune și împlinirea personală nu se exclud, că bunătatea și productivitatea nu sunt dușmani, că a fi împlinit și a avea succes sunt unul și același lucru. Această carte este un manifest pentru afacerile secolului XXI și un îndemn de a fi pe deplin prezenți când interacționăm cu colegii, tăcuți când ne raportăm la noi înșine și plini de prietenie cu cei pe care îi iubim.
Societatea noastră are nevoie de oameni buni. Mediul de afaceri din România are nevoie, fără doar și poate, de oameni buni. Primiți această carte ca pe un dar, ca pe un ghid simplu, deschis, pragmatic, „de traducere“ a bunătății, a integrității, a respectului, a căutării adevărului și a cultivării modestiei în familiile voastre, în echipele voastre, în companiile voastre, dar și în societatea noastră, pentru a ne însănătoși cu toții și pentru a lăsa o moștenire solidă. Vi se pare puțin patetică invitația mea? Vă las să citiți cartea…