Revitalizarea corporației
Cum reușesc liderii să producă schimbarea
Autor(i): Jonas Ridderstrale, Mark WilcoxEditura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Leadership
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 328 (14x21 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.
„Revitalizarea corporației“ aduce în prim-plan necesitatea și rolul schimbării. Înțeleasă de cele mai multe ori ca o piedică ce trebuie depășită, schimbarea este de fapt un proces, iar Ridderstråle și Wilcox arată cum poate fi produsă și gestionată, scopul fiind ca afacerea să țină pasul cu ce se întâmplă în lumea reală.
Schimbarea, spun cei doi autori, nu poate fi evitată, pentru că în realitate ea este singura opțiune. Pentru ca schimbarea să fie în bine și să reziste probei timpului, compania trebuie să fie revitalizată. Un suflu nou nu vine ca urmare a restructurărilor sau reorganizărilor nesfârșite, pentru că toate astea înseamnă de fapt reducere. Ridderstråle și Wilcox propun modelul de leadership al schimbării 3I: imagine de ansamblu, implicare și implementare.
Strategia 3I aduce laolaltă oameni și proiecte care schimbă fața unei organizații, leadershipul fiind nu doar arta navigării în apele tulburi ale surprizelor, ci și arta de a fi surpriza.
Unele cărți de afaceri răspund la întrebarea: de ce? Altele îți spun cum. Într-un mod unic și plin de forță, „Revitalizarea corporației“ explică de ce trebuie să adoptați schimbarea și cum să o faceți.
Climatul de muncă se schimbă permanent, iar ritmul acestei schimbări nu dă semne de încetinire. Ideile din această carte au reprezentat temelia muncii noastre și au avut un impact major.
Ridderstråle și Wilcox au scris o carte importantă despre leadership și schimbare. Liderii creează schimbarea, managerii mențin un statu-quo. Liderii provoacă firma să se schimbe, înainte ca schimbarea să devină ultimul remediu pentru supraviețuirea ei. Cartea arată cum putem îndeplini aceste sarcini dificile. O rețetă vitală pentru toate companiile și o lectură plăcută.
Autorii și-au propus să scrie o carte în egală măsură antrenantă și practică – și au reușit. „Revitalizarea corporației“ este scrisă într-un stil agreabil, accesibil și, în același timp, convingător. Orice lider care dorește să schimbe ceva în cadrul unei organizații ar trebui să citească această carte.
Cuprinsul cărţii: „Revitalizarea corporației“
- Cuvânt înainte de Stelian Țurlea
- Introducere
- Mulțumiri
- DE CE – UN MOD REVITALIZANT DE A GÂNDI
- Dincolo de războiul talentului
- Să ne apropiem
- În căutarea surprizei
- Energia excelenței
- Leadership revitalizant
- Doborâți de management
- De la bal la spital
- Punctul de echilibru
- Decizia disociată
- Termocentrala oamenilor
- Construcția campusului de competențe
- Crearea clinicii de încredere
- Înființarea catedralei curajului
- CUM – REVITALIZAREA ACȚIUNII
- I-urile revitalizării
- Imaginea de ansamblu
- Elemente ale imaginii de ansamblu
- Implicarea
- Elemente ale implicării
- Implementarea
- Elemente ale implementării
- Noi, cei din linia întâi
- Cum să dezvoltăm lideri