0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management
  4. Manager 80/20
Carte

Manager 80/20

Manager 80/20. Editura
CumpărDetalii carte

Zece metode pentru a deveni un lider grozav

Autor(i): Richard Koch
Editura: ACT şi Politon
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 287 (13x20 cm)
Preţ: 33,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cei care înţeleg lumea haotică în care trăiesc astăzi, sunt deja pe jumătate învingători în lupta de a deveni manageri mult mai eficace. Cartea vă va face să descoperiţi multe perspective surprinzătoare, precum faptul că managerii au nevoie de o pârghie dacă vor ca un mic efort să ducă departe, în materie de rezultate. Vor fi analizate şapte surse de declanşare a pârghiilor.

Cei mai de succes manageri fac mai mult decât să se ajute pe ei înşişi. Managerii care sunt respectaţi (şi adesea iubiţi) alocă ceva timp în fiecare săptămână pentru a-şi încuraja, sprijini şi îndruma oamenii. Un manager eficace reduce numărul sarcinilor angajaţilor, oferindu-le libertatea de a face ceea ce ştiu să facă cel mai bine.

Toate carierele de succes pot fi reduse la câteva decizii critice, dar esenţiale. Progresul excepţional decurge din combaterea lenei dublate de educaţie cu gândirea inteligentă şi ambiţia extremă.

Richard Koch s-a lansat în afaceri acum mai bine de patruzeci de ani. În anii ’70 era prea puţină muncă managerială de făcut. Astăzi cuvintele de ordine sunt excelenţă operaţională, ceea ce înseamnă costuri din ce în ce mai mici; standardizare, ceea ce înseamnă producerea şi vânzarea de bunuri într-un mod cât de ieftin posibil şi depersonalizarea tuturor lucrurilor; profitabilitate, ceea ce înseamnă că cineva anume trage ponoasele de fiecare dată când profiturile scad…şi se prea poate ca acel cineva să fiţi chiar dumneavoastră.

Ce este Principiul 80/20?

Principiul 80/20 reprezintă observaţia faptului că un număr mic de evenimente generează majoritatea efectelor. 80% din consecinţe decurg din 20% din totalul cauzelor sau 80% din rezultate decurg din 20% din totalul acţiunilor.

  • 20% din sportivii profesionişti vor câştiga 80% din premiile competiţiilor;
  • Veţi purta 20% sau mai puţin din hainele dumneavoastră peste 80% din timp;
  • Doar 20% din călătoriile dumneavoastră cu maşina vor înregistra peste 80% din totalul kilometrilor de bord;
  • Doar 20% din timpul dumneavoastră va genera peste 80% din rezultatele utile;
  • 20% din indeciziile dumneavoastră vă vor conduce 80% din succes şi fericire (sau opusul acestora).

Principiul vă permite să vă concentraţi pe cauzele bune, să vă descotorosiţi de cele rele şi să uitaţi de marea masă a celor neînsemnate şi slabe, care creează mult zgomot şi nu duc decât la confuzie.

Spre exemplu, Apple a studiat mp3 playerele, identificând 20% din funcţionalităţi pe care 80% din utilizatori le folosesc efectiv, şi şi-au dat seama cum să implementeze acele funcţionalităţi mai bine ca oricine.

Aproximativ patru cincimi din profitul dumneavoastră va proveni de la numai o cincime dintre clienţi, aceştia fiind clienţii de bază. Ei sunt absolut esenţiali pentru viitorul firmei dumneavoastră. Una din greşeli este să consideraţi majoritatea clienţilor ca fiind importanţi, însă doar clienţii de bază contează cu adevărat.

Principiul 80/20 este piatra de temelie a traiului bazat pe rezultate. Citiţi această carte nouă şi folosiţi-o.

Este momentul ca managerii să nu mai piardă timpul cu birocraţia şi să înceapă să lucreze la câteva aspecte care contează în crearea de valoare. Această carte arată exact modul în care se face.

Jim Lawrence, director executiv Rothschild North America

Richard Koch vede atât de clar că o bună gestionare şi un bun leadership vin din interior şi că talentul eliberator din tine şi din ceilalţi este cheia succesului. Aceasta este o carte care trebuie citită de oricine vrea să fie un lider grozav şi să obţină rezultate extraordinare.

Lord Smith de Finsbury, preşedinte al Agenţiei de Mediu