0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Management
  4. Managerul eficient
Carte

Managerul eficient

Managerul eficient. Editura Curtea Veche
Cumpăr
Autor(i): Mark Horstman
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Cărți Cheie
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 240 (13x20 cm)
Preţ: 28,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Mark Horstman este cofondatorul faimoasei firme de consultanță Manager Tools, care asigură consilierea managerilor de top din numeroase companii multinaționale. A realizat, alături de Michael Auzenne, Manager Tools Podcast, cel mai ascultat podcast de business din lume, câștigătorul mai multor premii People`s Choice, descărcat lunar de milioane de persoane.

Adevărații lideri își conduc mereu echipele spre succes, indiferent de domeniul în care activează: sunt coordonatori excelenți și știu să-și optimizeze în permanență performanța, câștigând admirația și respectul celorlalți.

Bazată pe o metodologie care și-a dovedit eficiența, cartea de față dezvăluie câteva comportamente manageriale esențiale care vor duce la creșterea productivității – prin construirea de noi relații, prin consolidarea încrederii reciproce, prin delegarea sarcinilor, printr-o comunicare mai eficientă.

Mark Horstman divulgă strategiile, tehnicile și instrumentele care vă pot revoluționa mediul de lucru!

Dacă vrei să fii eficient în conducerea unei corporații, citește neapărat această carte.

Phil Radford

Mark Horstman a făcut din management ceva extrem de simplu și de pragmatic.

François Hisquin

Această carte oferă îndrumări neprețuite, practice, pentru toți managerii.

Marc Grainger

Cuprinsul cărţii: „Managerul eficient“

  • Introducere. Cui i se adresează cartea de față, despre ce este vorba și de ce am scris-o
    • Despre „Manager Tools“
    • O notă cu privire la date
    • O notă despre gen
  • Ce înseamnă un manager eficient?
    • Prima ta responsabilitate ca manager: să obții rezultate
    • A doua responsabilitate a ta ca manager: să îți păstrezi oamenii
    • Definiția managerului eficient: persoana care obține rezultate și își păstrează oamenii
  • Cele patru comportamente esențiale
    • Primul comportament esențial: cunoaște-ți oamenii
    • Al doilea comportament esențial: comunică referitor la performanță
    • Al treilea comportament esențial: cere mai mult
    • Al patrulea comportament esențial: deleagă sarcini
  • Instrumente sustenabile și transmisibile
  • Cunoaște-ți oamenii – întâlnirile unu-la-unu
    • Întâlniri programate
    • Întâlniri săptămânale
    • Ședințe de 30 de minute
    • Întâlniri cu fiecare dintre subordonații tăi
    • Întâlniri în care managerul ia notițe
    • Unde să faci întâlnirile
  • Întrebări frecvente și rezistența la întâlnirile unu-la-unu
    • Cele mai întâlnite forme de respingere a O3
    • A vorbi prea mult și a vorbi prea puțin
    • Rezistența la luarea de notițe
    • Pot face întâlniri unu-la-unu telefonic?
    • Pot fi prieten cu subordonații mei?
    • Pot face întâlniri unu-la-unu ca manager de proiect?
  • Cum începi să faci întâlnirile unu-la-unu
    • Alege intervale orare din agenda ta de lucru
    • Trimite invitația la prin e-mail
    • Lasă o portiță deschisă pentru schimbări în viitorul apropiat
    • Recapitulează intenția, regulile de bază și agenda în ședința cu angajații
    • Răspunde la întrebări
    • Fă întâlniri unu-la-unu doar timp de 12 săptămâni
    • Nu te grăbi să ajungi la feedback!
    • Nu te grăbi să ajungi la feedbackul negativ
  • Vorbește despre performanță – feedbackul
    • Încurajează comportamentul productiv din viitor
    • Când ar trebui să dau feedback?
  • Întrebări frecvente și rezistența la feedback
    • Cum sună?
    • Punctul culminant: feedbackul sistemic
  • Cum începi să oferi feedback
    • Anunță-ți intenția în ședința săptămânală cu angajații
    • Programează-ți 30 de minute pentru informare
    • Folosește materialele noastre
    • Explică scopul feedbackului
    • Prezintă fiecare pas din modelul de feedback
    • Dă numai feedback pozitiv timp de opt săptămâni
    • Adaugă feedbackul negativ după opt săptămâni
    • Rămâi pozitiv, pe cât e posibil
  • Cere mai mult – coachingul
    • Colaborează pentru a stabili un obiectiv
    • Colaborează pentru a identifica resursele
    • Colaborează pentru a crea un plan
    • Subordonatul acționează și raportează referitor la plan
  • Cum să începi coachingul
  • Repartizarea muncii la niveluri inferioare – delegarea
    • De ce delegarea este soluția – „cascada delegării“
    • Cum să delegi sarcini – modelul de delegare „ManagerTools“
  • Întrebări frecvente și rezistența la delegare
    • De ce trebuie să delegi atribuții?
    • Dacă un subordonat refuză în mod repetat cererile de delegare?
  • Cum începi să delegi sarcini
  • Cuvânt de final
  • Indice