0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management
  4. Managerul eficient
Carte

Managerul eficient

Managerul eficient. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Mark Horstman
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Cărţi Cheie
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 240 (13x20 cm)
Preţ: 28,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Mark Horstman este cofondatorul faimoasei firme de consultanţă Manager Tools, care asigură consilierea managerilor de top din numeroase companii multinaţionale. A realizat, alături de Michael Auzenne, Manager Tools Podcast, cel mai ascultat podcast de business din lume, câştigătorul mai multor premii People`s Choice, descărcat lunar de milioane de persoane.

Adevăraţii lideri îşi conduc mereu echipele spre succes, indiferent de domeniul în care activează: sunt coordonatori excelenţi şi ştiu să-şi optimizeze în permanenţă performanţa, câştigând admiraţia şi respectul celorlalţi.

Bazată pe o metodologie care şi-a dovedit eficienţa, cartea de faţă dezvăluie câteva comportamente manageriale esenţiale care vor duce la creşterea productivităţii – prin construirea de noi relaţii, prin consolidarea încrederii reciproce, prin delegarea sarcinilor, printr-o comunicare mai eficientă.

Mark Horstman divulgă strategiile, tehnicile şi instrumentele care vă pot revoluţiona mediul de lucru!

Dacă vrei să fii eficient în conducerea unei corporaţii, citeşte neapărat această carte.

Phil Radford

Mark Horstman a făcut din management ceva extrem de simplu şi de pragmatic.

François Hisquin

Această carte oferă îndrumări nepreţuite, practice, pentru toţi managerii.

Marc Grainger

Cuprinsul cărţii: „Managerul eficient“

  • Introducere. Cui i se adresează cartea de faţă, despre ce este vorba şi de ce am scris-o
    • Despre „Manager Tools“
    • O notă cu privire la date
    • O notă despre gen
  • Ce înseamnă un manager eficient?
    • Prima ta responsabilitate ca manager: să obţii rezultate
    • A doua responsabilitate a ta ca manager: să îţi păstrezi oamenii
    • Definiţia managerului eficient: persoana care obţine rezultate şi îşi păstrează oamenii
  • Cele patru comportamente esenţiale
    • Primul comportament esenţial: cunoaşte-ţi oamenii
    • Al doilea comportament esenţial: comunică referitor la performanţă
    • Al treilea comportament esenţial: cere mai mult
    • Al patrulea comportament esenţial: deleagă sarcini
  • Instrumente sustenabile şi transmisibile
  • Cunoaşte-ţi oamenii – întâlnirile unu-la-unu
    • Întâlniri programate
    • Întâlniri săptămânale
    • Şedinţe de 30 de minute
    • Întâlniri cu fiecare dintre subordonaţii tăi
    • Întâlniri în care managerul ia notiţe
    • Unde să faci întâlnirile
  • Întrebări frecvente şi rezistenţa la întâlnirile unu-la-unu
    • Cele mai întâlnite forme de respingere a O3
    • A vorbi prea mult şi a vorbi prea puţin
    • Rezistenţa la luarea de notiţe
    • Pot face întâlniri unu-la-unu telefonic?
    • Pot fi prieten cu subordonaţii mei?
    • Pot face întâlniri unu-la-unu ca manager de proiect?
  • Cum începi să faci întâlnirile unu-la-unu
    • Alege intervale orare din agenda ta de lucru
    • Trimite invitaţia la prin e-mail
    • Lasă o portiţă deschisă pentru schimbări în viitorul apropiat
    • Recapitulează intenţia, regulile de bază şi agenda în şedinţa cu angajaţii
    • Răspunde la întrebări
    • Fă întâlniri unu-la-unu doar timp de 12 săptămâni
    • Nu te grăbi să ajungi la feedback!
    • Nu te grăbi să ajungi la feedbackul negativ
  • Vorbeşte despre performanţă – feedbackul
    • Încurajează comportamentul productiv din viitor
    • Când ar trebui să dau feedback?
  • Întrebări frecvente şi rezistenţa la feedback
    • Cum sună?
    • Punctul culminant: feedbackul sistemic
  • Cum începi să oferi feedback
    • Anunţă-ţi intenţia în şedinţa săptămânală cu angajaţii
    • Programează-ţi 30 de minute pentru informare
    • Foloseşte materialele noastre
    • Explică scopul feedbackului
    • Prezintă fiecare pas din modelul de feedback
    • Dă numai feedback pozitiv timp de opt săptămâni
    • Adaugă feedbackul negativ după opt săptămâni
    • Rămâi pozitiv, pe cât e posibil
  • Cere mai mult – coachingul
    • Colaborează pentru a stabili un obiectiv
    • Colaborează pentru a identifica resursele
    • Colaborează pentru a crea un plan
    • Subordonatul acţionează şi raportează referitor la plan
  • Cum să începi coachingul
  • Repartizarea muncii la niveluri inferioare – delegarea
    • De ce delegarea este soluţia – „cascada delegării“
    • Cum să delegi sarcini – modelul de delegare „ManagerTools“
  • Întrebări frecvente şi rezistenţa la delegare
    • De ce trebuie să delegi atribuţii?
    • Dacă un subordonat refuză în mod repetat cererile de delegare?
  • Cum începi să delegi sarcini
  • Cuvânt de final
  • Indice