0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Politică
  3. Cărţi: Manipulare
  4. Crede-mă, te mint!
Carte

Crede-mă, te mint!

Crede-mă, te mint!. Editura ACT şi Politon
Detalii carte

Confesiunile unui manipulator media

Autor(i): Ryan Holiday
Editura: ACT şi Politon
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 320 (13x20 cm)
Preţ: 44,00 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


O reclamă negativă în mediul online poate însemna pierderi de milioane pentru o companie. Un zvon despre un politician generează ştiri şi distruge un candidat. Un produs sau o celebritate sare din anonimat în senzaţional. Ceea ce nu ştiţi este că cineva e responsabil de toate aceste lucruri. De regulă, cineva ca mine.

Sunt un manipulator media. Într-o lume în care blogurile controlează şi denaturează ştirile, sarcina mea este să controlez blogurile cât mai mult posibil.

În cultura modernă…

  1. Bloguri precum Gawker, Buzzfeed sau Huffington Post controlează agenda media.
  2. Bloggerii sunt aserviţi banilor, tehnologiei şi termenelor limită.
  3. Manipulatorii mânuiesc aceste pârghii pentru a modela tot ceea ce citiţi, vedeţi şi priviţi atât online, cât şi offline.
De ce dezvălui aceste secrete?

Pentru că sunt sătul de o lume în care blogurile iau mită, oamenii de marketing ajută la scrierea ştirilor, jurnalişti nesăbuiţi împrăştie minciuni şi nimeni nu este responsabil pentru asta. Deschid cortina deoarece nu mai vreau ca oamenii să fie păcăliţi.

Voi explica exact cum lucrează mass-media în realitate. Ceea ce alegeţi să faceţi cu aceste informaţii depinde de voi.

Ryan este în parte Machiavelli, în parte Ogilvy şi în întregime concentrat pe rezultate. De la American Apparel la campaniile liniştite pe care le-a organizat, şi pentru care nu a pretins să fie recunoscut, acest tânăr expert este arma secretă de care nu ai auzit niciodată.

O privire ascuţită şi deranjantă asupra realităţii lumii online.

Kirkus Reviews

Cuprinsul cărţii: „Crede-mă, te mint!“

  • Prefaţă la ediţia în limba română
  • Introducere
  • Hrănind monstrul: cum funcţionează blogurile
    • Blogurile fac ştirile
    • Cum să transformi nimicul în ceva, în trei paşi mult prea simpli
    • Escrocheria blogurilor: cum fac editorii bani online
    • Tactica nr. 1: bloggerii sunt săraci; ajută-i să-şi plătească facturile
    • Tactica nr. 2: spune-le ceea ce vor să audă
    • Tactica nr. 3: dă-le ce se răspândeşte, nu ce e bun
    • Tactica nr. 4: ajută-i să-şi păcălească cititorii
    • Tactica nr. 5: vinde-le ceva ce pot să vândă (exploatează problema care apare singură dată)
    • Tactica nr. 6: fă totul pentru titlu
    • Tactica nr. 7: copleşeşte-i cu amabilitate prin vizualizări de pagină
    • Tactica nr. 8: foloseşte tehnologia împotriva ei însăşi
    • Tactica nr. 9: pur şi simplu inventează lucruri (toată lumea o face)
  • Monstrul atacă: ce sunt blogurile
    • Irin Carmon, The Daily Show şi cu mine: atacul perfect - despre cât de toxic poate fi bloggingul
    • Există şi alţii: galeria manipulatorilor faimoşi
    • Drăguţ, dar maliţios: tactici de divertisment online care ne droghează pe voi şi pe mine
    • Economia linkurilor: iluzia avantajoasă a sourcing-ului
    • Extorsiune prin internet: înfruntând şantajul online
    • Escrocheria iterativă: filosofia falsă a jurnalismului online
    • Mitul rectificărilor
    • Să ne încurajăm propria farsă
    • Faţa întunecată a sarcasmului: când umorul de pe internet atacă
    • Ceremonia degradării secolului 21: blogurile ca maşinării de ură şi pedeapsă
    • Bine ai venit în irealitate
    • Cum se citeşte un blog: o actualizare pe baza tuturor minciunilor
  • Concluzie: deci încotro ne îndreptăm?
  • Dedicaţii
  • Note
  • Lucrări citate
  • Lecturi suplimentare