0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing
  4. Arta reţelelor sociale
Carte

Arta reţelelor sociale

Arta reţelelor sociale. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Sfaturi pentru utilizatori experimentaţi

Autor(i): Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 192 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Până acum trebuie să fie clar că, indiferent dacă promovezi o afacere, un produs sau pe tine însuţi, reţelele sociale sunt în topul lucrurilor care determină dacă vei avea succes sau dacă vei eşua. Şi există nenumăraţi experţi, autori şi consultanţi dornici să te sfătuiască.

Dar nu e nimeni asemeni lui Guy Kawasaki, unul dintre pionierii blogurilor, Twitter-ului, Facebook-ului, Tumblr-ului etc. pentru afaceri.

Acum, Guy s-a asociat cu Peg Fitzpatrick, despre care el spune că este cea mai bună persoană pe social media pe care a cunoscut-o vreodată, pentru a oferi „Arta reţelelor sociale“ – unicul ghid esenţial de care ai nevoie pentru a obţine un maximum de beneficii pentru timpul, efortul şi banii investiţi.

Cu mai bine de o sută de sfaturi practice, trucuri şi observaţii, autorii prezintă o strategie completă de a construi o prezenţă concentrată, riguroasă şi convingătoare pe cele mai populare platforme de reţele sociale.

Ei îţi arată paşii necesari pentru construirea unei baze solide şi îţi arată cum să îţi capitalizezi bunurile digitale, să îţi optimizezi profilul, să atragi mai mulţi oameni care să te urmărească şi să integrezi eficient social media şi blogul.

Pentru începătorii copleşiţi de prea multe opţiuni, dar şi pentru profesioniştii experimentaţi, dornici să-şi îmbunătăţească strategia, „Arta reţelelor sociale“ este plină de tactici care au dovedit că aduc rezultate în realitate.

Sau, aşa cum spune Guy: „conţinut de cea mai bună calitate, fără informaţii de umplutură“.

Scopul acestei cărţi este să îţi permită să te descurci extraordinar cu reţelele sociale. Presupunem că eşti familiarizat cu elementele de bază şi că foloseşti reţelele sociale în scopuri de business, fie pentru tine însuţi, fie pentru o organizaţie.

Pentru a face clar unghiul din care privim lucrurile, trebuie spus că eu şi Peg suntem în tranşeele reţelelor sociale şi nu într‐o „cameră de război“ la sediul central.

Am acumulat cunoştinţele prin experimentare şi sârguinţă, nu pompos, prin sofisme şi participări la conferinţe. Chiar şi aşa, n‐ar trebui să consideri literă de lege ceea ce spunem.

Acestea sunt ponturile, trucurile şi descoperirile noastre şi sperăm să funcţioneze şi la tine.

Totuşi, într‐o lume ideală, ţi‐ai dezvolta tehnici mai bune decât ale noastre şi ne‐ai spune şi nouă cum să ne îmbunătăţim practicile.