0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Marketing
  4. Arta rețelelor sociale
Carte

Arta rețelelor sociale

Arta rețelelor sociale. Editura Publica

Sfaturi pentru utilizatori experimentați

Autor(i): Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 192 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Până acum trebuie să fie clar că, indiferent dacă promovezi o afacere, un produs sau pe tine însuți, rețelele sociale sunt în topul lucrurilor care determină dacă vei avea succes sau dacă vei eșua. Și există nenumărați experți, autori și consultanți dornici să te sfătuiască.

Dar nu e nimeni asemeni lui Guy Kawasaki, unul dintre pionierii blogurilor, Twitter-ului, Facebook-ului, Tumblr-ului etc. pentru afaceri.

Acum, Guy s-a asociat cu Peg Fitzpatrick, despre care el spune că este cea mai bună persoană pe social media pe care a cunoscut-o vreodată, pentru a oferi „Arta rețelelor sociale“ – unicul ghid esențial de care ai nevoie pentru a obține un maximum de beneficii pentru timpul, efortul și banii investiți.

Cu mai bine de o sută de sfaturi practice, trucuri și observații, autorii prezintă o strategie completă de a construi o prezență concentrată, riguroasă și convingătoare pe cele mai populare platforme de rețele sociale.

Ei îți arată pașii necesari pentru construirea unei baze solide și îți arată cum să îți capitalizezi bunurile digitale, să îți optimizezi profilul, să atragi mai mulți oameni care să te urmărească și să integrezi eficient social media și blogul.

Pentru începătorii copleșiți de prea multe opțiuni, dar și pentru profesioniștii experimentați, dornici să-și îmbunătățească strategia, „Arta rețelelor sociale“ este plină de tactici care au dovedit că aduc rezultate în realitate.

Sau, așa cum spune Guy: „conținut de cea mai bună calitate, fără informații de umplutură“.

Scopul acestei cărți este să îți permită să te descurci extraordinar cu rețelele sociale. Presupunem că ești familiarizat cu elementele de bază și că folosești rețelele sociale în scopuri de business, fie pentru tine însuți, fie pentru o organizație.

Pentru a face clar unghiul din care privim lucrurile, trebuie spus că eu și Peg suntem în tranșeele rețelelor sociale și nu într‐o „cameră de război“ la sediul central.

Am acumulat cunoștințele prin experimentare și sârguință, nu pompos, prin sofisme și participări la conferințe. Chiar și așa, n‐ar trebui să consideri literă de lege ceea ce spunem.

Acestea sunt ponturile, trucurile și descoperirile noastre și sperăm să funcționeze și la tine.

Totuși, într‐o lume ideală, ți‐ai dezvolta tehnici mai bune decât ale noastre și ne‐ai spune și nouă cum să ne îmbunătățim practicile.