0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing
  4. Small DATA
Carte

Small DATA

Small DATA. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Indicii mărunte care scot la iveală trenduri în masă

Autor(i): Martin Lindstrom
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 336 (14x20 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Martin Lindstrom, un Sherlock Holmes al lumii moderne, valorifică puterea informaţiilor calitative în misiunea sa către următoarea mare descoperire.

Angajat de cele mai notorii branduri din lume pentru a afla la ce anume reacţionează clienţii lor, Martin Lindstrom a decis să-şi petreacă 300 de nopţi din an în casele unor străini pentru a observa cu atenţie fiecare detaliu al vieţilor acestora, pentru a le descoperi dorinţele ascunse şi, nu în ultimul rând, pentru a identifica particularităţile care duc la un produs sau un brand de milioane.

Lindstrom conectează toate aspectele acestei poveşti cosmopolite care îi va fermeca atât pe creativii din comunicare, cât şi pe toţi cei interesaţi de varietatea nesfârşită a comportamentului uman.

Citind paginile acestei cărţi, veţi afla:

  • Cum un pantof de sport uzat, descoperit în casa unui puşti de unsprezece ani din Germania, a dus la incredibila revenire pe piaţă a companiei LEGO;
  • Cum un magnet descoperit pe un frigider din Siberia a revoluţionat un supermarket din SUA;
  • Cum o pereche de căşti menite să izoleze fonic la peste 10 000 de metri a contribuit la construirea noului sunet reprezentativ pentru brandul Pepsi;
  • Cum felul în care intrau oamenii într-o biserică din Roma a ajutat la modernizarea parcurilor tematice Disney;
  • Cum un ursuleţ de pluş din camera unei fetiţe din Austria a dus la restructurarea celor 1 000 de magazine din 20 de ţări ale unui comerciant de articole de modă;
  • Cum o brăţară obişnuită a ajutat compania Jenny Craig să crească loialitatea clienţilor cu 159% în mai puţin de un an;
  • Cum aspectul ergonomic al bordului unei maşini a contribuit la procesul de îmbunătăţire a designului aspiratorului Roomba.

Alăturaţi-vă lui Lindstrom în călătoriile sale de-a lungul cărora analizează urmele mărunte pe care le lăsăm şi care dezvăluie adevăruri surprinzătoare despre tendinţele noastre de consumatori, precum şi despre comportamentul uman.

Deşi informaţiile dezvoltate în această carte ar putea părea insignifiante, ele sunt extrem de importante pentru comportamentul uman şi de nepreţuit pentru oricine îşi doreşte să înţeleagă mai bine factorii care declanşează deciziile de cumpărare.

Cea mai bună carte a lui Martin de până acum. O modalitate personală, intuitivă şi puternică de a privi cum poţi schimba ceva prin munca ta.

În mediul de afaceri contemporan, în care studiile cantitative suscită un devotament religios, apare Martin Lindstrom, ateul din marketing.

Ceea ce face el este să expună limitele studiilor cantitative şi felul în care cercetarea calitativă devine instrumentul esenţial pentru depăşirea acestora.

Martin Lindstrom analizează tehnici criminalistice de ultimă oră pentru a dezvălui dihotomia dintre informaţie şi înţelepciune. Dacă îţi plac serialele Bones şi CSI, această carte va fi pe gustul tău.

Paco Underhill, autor al cărţii „Arta de a cumpăra“

O minte originală şi iscoditoare.

Time Magazine

Abilitatea lui Martin Lindstrom de a identifica şi de a analiza informaţiile calitative pare să treacă dincolo de graniţele naturalului. Acest lucru ne-a convins să vă lansăm invitaţia de a lectura această carte plină de poveşti surprinzătoare.

Unicredit Bank