0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Dezvoltare personală
  3. Cărţi: Prosperitate şi succes
  4. Noul cod al bunelor maniere
Carte

Noul cod al bunelor maniere

Noul cod al bunelor maniere. Editura Sian Books
CumpărDetalii carte

Ghid actualizat pentru un comportament adecvat

Autor(i): Silke Schneider-Flaig
Editura: Sian Books
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 312 (13x20 cm)
Preţ: 37,90 Lei
Disponibilitate: în stoc

Bunele maniere nu se demodează niciodată. Cei care respectă regulile elementare de comportament se bucură de mai multă simpatie şi apreciere din partea celor din jur. Copiilor educaţi le este mai uşor, pe viitor, să aibă succes în carieră şi în societate.

Dacă vrei să faci de fiecare dată o impresie bună, „Noul cod al bunelor maniere“ îţi va oferi cele mai utile sfaturi. Vei învăţa cum să te comporţi între cunoscuţi şi prieteni, la serviciu şi oriunde în lume; la masă, la petreceri, pe terenul de sport şi în mijloacele de transport în comun.

Ştiai că multe reguli au şi o explicaţie practică, nu depind numai de etichetă?

De exemplu, nu ţinem de picior paharul cu vin alb numai pentru eleganţa gestului, ci pentru că aşa nu se încălzeşte vinul şi nu îşi modifică gustul.

Aşezăm corect şerveţelul şi tacâmurile nu numai pentru a transmite personalului că am terminat de mâncat sau că ne-am ridicat de la masă pentru scurt timp, ci pentru a evita astfel să ne murdărim hainele sau să pătăm faţa de masă.

În plus faţă de alte cărţi de bune maniere, volumul de faţă cuprinde şi regulile de comportament pe care trebuie să le respectăm atunci când folosim telefoanele mobile şi alte mijloace moderne de comunicare.

Din cuprins:

  • Bazele comportamentului: Totul despre salutul potrivit, comportamentul corect la masă şi conversaţii fără gafe.
  • Profesioniştii comportamentului în viaţa privată: Totul despre comunicarea modernă şi comportamentul potrivit în viaţa de zi cu zi.
  • Comportamentul în afaceri: De la interviul perfect şi codul vestimentar adecvat loculului de muncă până la corespondenţa potrivită mediului de afaceri.
  • Comportamentul pe plan internaţional: Cum să interacţionăm liber şi plăcut ţinând cont de diferenţele culturale dintre noi.

Politeţea este ca aerul din pneuri: nu costă nimic şi împiedică accidentele.

Cuprinsul cărţii: „Noul cod al bunelor maniere“

  • Prefaţă
  • Bazele comportamentului
    • „Bună, ce faci?“ Modul corect de a saluta
    • „Îmi permiteţi să mă prezint?“ Cum ne prezentăm şi cum îi prezentăm pe ceilalţi
    • „Iar o zi extrem de călduroasă.“ Small talk fără greşeli
    • „Nu e frumos să arăţi cu degetul.“ Gestica potrivită contează foarte mult
    • „Stai jos!“ Atitudinea dominantă în orice situaţie
    • Dinspre exterior spre interior. Manierele la masă în spiritul modern
  • Profesioniştii comportamentului în viaţa privată
    • „Noroc!“ Comportamentul gazdei şi al invitaţilor
    • „Îmi permiteţi?“ Dans, dansatori şi alegerea partenerului de dans
    • „Haina îl face pe om“ Îmbrăcămintea potrivită pentru ocazii deosebite
    • „Începător sau profesionist“ Regulile moderne ale comunicării
    • „Te privesc în ochi“ Regulile flirtului şi ale întâlnirii
    • Sportivii sunt gentlemeni. Comportamentul în sport
    • De mic se învaţă… Bunele maniere în rândul celor mici
    • Concierge-ul, comisionarul şi alţii. Oaspetele la hotel
    • „Trageţi cortina!“ La concert, cinematograf, teatru, operă, operetă şi alte evenimente asemănătoare
    • „Însănătoşire grabnică“ Bunele maniere la vizitarea unui bolnav
    • „Sincere condoleanţe“ Comportamentul corect în situaţii triste
  • Comportamentul în afaceri
    • Solicitarea unui loc de muncă. Începutul avantajos al carierei
    • „Bine aţi venit în echipă!“ Desfăşurarea cu succes a interviului
    • „Să ascultăm cu atenţie!“ Abilitatea la întruniri şi conferinţe
    • „Poftă bună!“ Mesele de afaceri reprezintă arta supremă a bunelor maniere
    • „Este deajuns!“ Clarificarea situaţiilor dificile
    • Mereu albastru-închis şi la două rânduri? Alegerea corectă a vestimentaţiei şi a accesoriilor
    • „Bună, eu sunt.“ Comportamentul la telefon
    • Cu multă stimă. Menţinerea stilului de redactare a scrisorilor şi a e-mailurilor
  • Comportamentul pe plan internaţional
    • SUA
    • America Centrală şi Caraibe
    • America de Sud
    • Alte ţări din America de Sud
    • Europa
    • Japonia
    • China
    • India
    • Asia de Sud-Est
    • Orientul Apropiat
    • Australia şi Noua Zeelandă
    • Femeile care călătoresc singure
    • La aeroport şi în avion
  • Marele test al comportamentului