0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. com.erţ - Avantajele vânzării în reţea
Carte

com.erţ - Avantajele vânzării în reţea

com.erţ - Avantajele vânzării în reţea. Editura Curtea Veche
CumpărDetalii carte

Autor(i): Bill Quain
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Practic
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 128 (13x20 cm)
Preţ: 21,19 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Este adevărat – cumpărătorii lasă din ce în ce mai mulţi bani în magazine, iar reducerile de preţuri nu fac decât să încurajeze aceste cheltuieli, fie că este vorba de magazinele obişnuite, de supermarketuri sau de marile lanţuri angro.

Bill Quain atrage atenţia că aceste reduceri de preţ nu reprezintă decât o strategie de marketing printre altele (şi descrie zece asemenea strategii), menită să sporească profiturile comercianţilor.

Dar dumneavoastră ce primiţi în schimb?

Autorul, expert în probleme de marketing, vă provoacă să cumpăraţi mai inteligent, nu mai ieftin, explicându-vă, bineînţeles, cum puteţi face acest lucru. Un cumpărător inteligent este acela care practică prod-consumul – adică îşi sporeşte veniturile în timp ce cumpără diverse produse. Nu este nimic neobişnuit în asta!

V-aţi gândit vreodată că a cumpăra poate însemna o afacere, şi nu pur şi simplu consum, adică o micşorare a veniturilor familiei? Aţi vrea să ştiţi cum puteţi face acest lucru? Cuvântul-cheie este reţeaua de vânzări, fie ele directe, prin recomandare sau prin internet.

Citiţi această carte şi veţi învăţa cum să aduceţi bani la bugetul dumneavoastră în timp ce cumpăraţi. E chiar mai simplu decât v-aţi imaginat. Schimbaţi-vă mentalitatea de cumpărător într-una de prod-consumator şi vă veţi schimba situaţia financiară.

Cuprinsul cărţii: „com.erţ - Avantajele vânzării în reţea“

  • De la catedra lui Bill Quain. Dacă vreţi să vă meargă mai bine, trebuie sa gândiţi ca un administrator de magazin!
  • Mulţumiri
  • Introducere. O parabolă modernă: prod-consumatorul versus vânătorul de reduceri
  • Mentalitatea prod-consumatorului
    • De ce ar trebui să aderaţi la revoluţia prod-consumatorului
    • Schimbându-vă mentalitatea, vă schimbaţi viaţa
  • Prod-consumul în noul mileniu
    • Internetul este King Kong-ul comerţului – şi deocamdată e doar un copilaş!
  • Mentalitatea consumatorului
    • Oricum aţi face, tot plătiţi!
    • Magazinul nu este prietenul dumneavoastră!
    • Drumul către datorie trece pe la reduceri
    • Ce vă doriţi de fapt – reduceri mari? Sau mai mult timp?
  • Magazinul-meu.com: fuziunea prod-consumului cu comerţul electronic
    • Comerţul prin recomandare: puterea prod-consumatorului pusă în aplicare
    • Comerţul prin e-comandare: puterea prod-consumatorului pe Internet
    • Daţi un clic şi îmbogăţiţi-vă: viitorul electronic e aici!
  • Concluzie: Nu va reduceţi visurile!