0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Antreprenoriat
  4. Băieţii de la Google
Carte

Băieţii de la Google

Băieţii de la Google. Editura
Detalii carte

Cum gândesc Larry Page şi Sergey Brin

Autor(i): Richard L. Brandt
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Capital
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 192 (13×20 cm)
Preţ: 14,35 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Cartea de faţă vă dezvăluie viaţa celor doi fondatori ai corporaţiei Google – parcursul lor din copilărie până în prezent, dar şi parcursul afacerii pe care au înfiinţat-o. Din multe interviuri, susţinute cu foşti şi actuali angajaţi, parteneri de afaceri şi concurenţi de acelaşi nivel, se desprinde o concluzie clară: direcţia spre care se îndreaptă Google e strâns legată de convingerile şi ambiţiile pe care le au Larry Page şi Sergey Brin.

Doi oameni nesociabili şi timizi. Doi tineri fără experienţă în afaceri. Şi fără abilitatea de a-şi face relaţii politice. Dar cu principii profund morale, inoculate în familie. Idealişti nonconformişti, dornici să contribuie la evoluţia umanităţii. Având o educaţie extrem de serioasă, ghidată în mod constant spre performanţă. Iar dintr-o asemenea combinaţie de trăsături, am văzut toţi ce a rezultat.

Ce înseamnă Google?

  • Un arbitru echitabil al spaţiului cibernetic
  • Algoritmul care organizează haosul
  • O viziune corporatistă neconvenţională
  • Publicitate accesibilă, eficientă şi adaptată destinatarului
  • Cel care cunoaşte adevăratele domenii de interes ale oamenilor
  • Arhetipul bibliotecarului în era digitală
  • Norul în care se stochează bazele de date ale lumii
  • Un ajutor umanitar pentru ţările sărace
  • Aplicaţii pentru e-mail, telefonie mobilă, navigare online, reţele de socializare, editare foto etc.