0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Antreprenoriat
  4. Puneţi-vă pe roate afacerea visată
Carte

Puneţi-vă pe roate afacerea visată

Puneţi-vă pe roate afacerea visată. Editura
Detalii carte

Manual al reuşitei în afaceri

Autor(i): Romanus Wolter
Editura: Amaltea
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 400 (16x23 cm)
Preţ: 30,00 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


„În fiecare dimineaţă, sub duş, 1000 de oameni au idei sclipitoare, iar 999 dintre ei uită de ele în timp ce ies grăbiţi pe uşă pentru a ajunge acolo unde lucrează… pentru altcineva. Dacă vrei să fii unicul dintre cei 1000 care îşi transpune visul în realitate, trebuie neapărat să citeşti această carte.“ (Donald Asher, numărul 1 în domeniul orientării profesionale, autor al cărţii „Asher`s Bible of Executive Resumes“)

UITĂ DE PRETEXTE! Nu ai nevoie de un MBA sau de 50.000 de dolari. Pentru a-ţi lansa afacerea şi a o menţine pe piaţă, îţi trebuie doar pasiune, sprijin şi experienţa reală a întreprinzătorilor. Din fericire, prin „Puneţi-vă pe roate afacerea visată“ le vei avea pe toate trei.

În acest adevărat Manual al reuşitei în afaceri, un ghid plin de informaţie, dar şi de inspiraţie, Romanus Wolter - liderul incontestabil al dezvoltării afacerilor - te conduce prin toate etapele reuşitei personale şi profesionale. Nu întâmplător, primul pas este o evaluare a motivaţiei şi a compatibilităţii cu ideea de afaceri pe care o ai. Apoi, de la brainstorming şi marketing, până la prezentarea în faţa lumii, cunoaşterea mediului de afaceri şi a competiţiei, autorul te ghidează energic de-a lungul întregului drum, pentru a iniţia afacerea, a obţine profit şi a o menţine în perfectă stare de funcţionare.

„De unde începem?“ este o întrebare pe care o aud în mod inevitabil când povestesc cuiva cu ce mă ocup. Este minunat să-i ajuţi pe oameni să-şi realizeze visurile - nu doar să vorbească despre ideile lor, dar să le şi implementeze cu adevărat. Cred că am succes pentru că inima mea se regăseşte în ceea ce fac. Îmi place să îi ajut pe oameni să-şi câştige existenţa din a face ceva de care sunt pasionaţi. Cea mai bună cale de a începe este să vorbiţi, despre pasiunile voastre. Când faceţi acest lucru, ceilalţi vă vor ajuta în mod inevitabil. Conversaţiile voastre pot stimula energia creatoare a altor oameni şi îi pot direcţiona către implementarea propriilor idei.

Puneţi-vă pe roate afacerea visată este un ghid care transforma pas cu pas un „Aha! - un vis - într-o afacere de succes.“

Indiferent de experienţă, educaţie, venit sau cunoştinţe, această carte vă ajută să vă înţelegeţi pasiunea şi să conduceţi procesele creative şi de afaceri necesare pentru a aduce ideea voastră la realitate. Vă ajută să vă dezvoltaţi un plan de acţiune pentru a asigura funcţionarea afacerii pe piaţă şi în viaţa voastră. Visaţi ca un copil, decideţi ca un adult este principiul operator încorporat în fiecare pas din această carte. Vă încurajează pentru a-i permite copilului din voi să viseze la posibilităţi. Apoi, ca adult, puteţi analiza informaţia şi să decideţi care este cea mai buna acţiune de îndeplinit.

Cuprinsul cărţii: „Puneţi-vă pe roate afacerea visată“

  • PREFAŢĂ
  • INTRODUCERE
  • PUNEREA BAZELOR IDEII VOASTRE
    • Pasul 1: Profilul
    • Pasul 2: Intenţia voastră
    • Pasul 3: Contractul cu sinele
  • STRÂNGEREA DE INFORMAŢII UTILE
    • Pasul 4: Cercetarea de piaţă
    • Pasul 5: Investigarea realităţii
    • Pasul 6: Cercetarea fundaţiei
    • Pasul 7: Efectuarea unui sondaj
  • INIŢIEREA AFACERII
    • Pasul 8: Centrul de informaţii
    • Pasul 9: Oportunităţi şi ameninţări
    • Pasul 10: Controlul realităţii
    • Pasul 11: Declaraţia de produs
    • Pasul 12: Mostra reală de produs
  • PROTEJAREA AFACERII
    • Pasul 13: Protejarea ideii voastre
      • Pasul 13A: Copyrightul (dreptul de autor)
      • Pasul 13B: Mărcile înregistrate
      • Pasul 13C: Brevetul
  • ÎMBUNĂTĂŢIREA AFACERII
    • Pasul 14: Focus grupul
    • Pasul 15: Contactul creator
  • ÎNFĂPTUIREA AFACERII
    • Pasul 16: Producerea afacerii
  • PREZENTAREA ÎN FAŢA LUMII
    • Pasul 17: Strategia de marketing
    • Pasul 18: Promoţiile
    • Pasul 19: Evenimentele de marketing
      • Pasul 19A: Evenimentele de marketing neobişnuite
      • Pasul 19B: Presa
      • Pasul 19C: Expoziţiile
      • Pasul 19D: Reclama plătită
      • Pasul 19E: Mailingul direct
    • Pasul 20: Trusa de vânzări
  • STABILIREA PREŢULUI
    • Pasul 21: Estimarea preţului
  • FURNIZAREA AFACERII
    • Pasul 22: Relaţiile cu clienţii
    • Pasul 23: Înfăptuirea
    • Pasul 24: Distribuţia
      • Pasul 24A: Reprezentanţii
      • Pasul 24B: Magazinele
      • Pasul 24C: Distribuitorii
    • Pasul 25: Distribuţia proprie
  • FORMA AFACERII
    • Pasul 26: Structura voastră legală
  • SURSELE DE FINANŢARE
    • Pasul 27: Căutarea de investitori
    • Pasul 28: Întrebările investitorului
  • MENŢINEREA AFACERII ORGANIZATE
    • Pasul 29: Contabilitatea
    • Pasul 30: Analiza financiară
  • CENTRALIZAREA INFORMAŢIILOR VOASTRE
    • Pasul 31: Planul de acţiune al afacerii
  • CONVINGEREA CELORLALŢI
    • Pasul 32: Prospectul
    • Pasul 33: Întâlnirea cu investitorii
  • DEMARAREA AFACERII
    • Pasul 34: Implementarea
  • EVOLUŢIA ULTERIOARĂ A AFACERII
    • Pasul 35: După lansare
  • CONCLUZII