0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cum să eviți un refuz în afaceri
Carte

Cum să eviți un refuz în afaceri

Cum să eviți un refuz în afaceri. Editura Curtea Veche
Cumpăr

Vinde-ți ideile cu ușurință. Noi strategii de persuasiune și de decriptare a limbajului trupului pentru a reduce sau elimina opoziția oricărui interlocutor.

Autor(i): Harlan Goerger, Vincent Harris
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Cărți Cheie
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 192 (13x20 cm)
Preţ: 24,08 Lei
Disponibilitate: în stoc

Această carte nu te învață cum să nu mai ai parte de niciun refuz în viață, ci cum să reduci refuzurile la jumătate.

Autorii scot în evidență indiciile verbale și paraverbale care anunță un posibil „Nu“ și propun strategii de a reduce și chiar elimina obiecțiile clienților.

Cartea le va fi de folos atât agenților de vânzări și specialiștilor în comunicare și PR, cât și fiecărei persoane care dorește să-și îmbunătățească relațiile cu semenii.

Harlan Goerger și Vincent Harris formează o echipă imbatabilă, prin experiența acumulată ca traineri și consultanți în dezvoltarea și extinderea afacerilor.

Cei doi autori s-au specializat în decriptarea secretelor ascunse în spatele limbajului verbal și nonverbal și în găsirea resorturilor persuasiunii, pentru a reduce și chiar elimina rezistența potențialilor clienți.

Capitolele cărții sunt pline de exemple concrete și studii de caz, de observații profunde și recomandări pragmatice.

Această carte îți arată cum să construiești rapid relații, cum să reduci rezistența clientului și cum să devii mai credibil.

Captivantă și provocatoare, această carte este o extraordinară achiziție pentru biblioteca ta dedicată persuasiunii.

Kevin Hogan, orator și autor de cărți pentru dezvoltare personală

E o minunăție de carte, plină de idei practice și povești provocatoare - rareori dai peste o îmbinare atât de convingătoare de tehnici de vânzare și interpretări ale limbajului trupului. Iată o lectură obligatorie.

Cillian O’Grady, Senior Director Business Development Group, Oracle Direct EMEA

Cuprinsul cărţii: „Cum să eviți un refuz în afaceri“

  • Cuvânt înainte
  • Cum să-l eviți pe „Nu“ versus cum să-l învingi pe „Nu“
  • Evită să-ți supraîncarci limbajul trupului
  • Cum să folosești o bancnotă de 20 de dolari ca să-ți păstrezi concentrarea și perseverența
  • Dărâmarea miturilor și limbajul trupului
  • Cel mai important principiu
  • Puterea Șopârlei
  • Cum ne ghidează gândirea implicită
  • Ia seama la gorilă!
  • Mașina timpului din mintea noastră
  • Magia lui Socrate
  • Doamna cu robinete de 900 de dolari
  • Repere comparative în luarea deciziilor
  • Aglomerație pe culoarul 10!
  • Lingușirea chiar ajută!
  • Adevărata cale magică spre influență
  • Adoptă o „prezență discretă“ pentru a reduce rezistența
  • O, nu, l-am pierdut!
  • Controlul și obținerea performanței
  • Manipularea cuvintelor pentru o mai bună informare și pentru sporirea concentrării
  • Limbajul trupului: „Sus bărbia“ înseamnă „Da“
  • Cum să-l eviți pe „Nu“ spunând „Nu“
  • Cum să-ți sporești credibilitatea pentru a-ți crește flexibilitatea
  • Gândește pe dos pentru a-ți mări contul bancar
  • În ce direcție zboară gâsca ta?
  • Cum pot obiectivele propuse să-ți submineze influența
  • Conversații cu o fantomă
  • Secretul prezentatorului de știri
  • Ai auzit de…?
  • Aud voci
  • Nu este niciodată o idee bună să-i spui cuiva „Ideea ta e proastă!“
  • Jocul de-a „Costumează-te!“ și „Mănâncă tot!“
  • Un cocktail pentru „Da“ sau „Nu“
  • Mesajul autorilor