0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Branding
  4. Mari succese ale unor branduri renumite
Carte

Mari succese ale unor branduri renumite

Mari succese ale unor branduri renumite. Editura Meteor Press
CumpărDetalii carte

Autor(i): Matt Haig
Editura: Meteor Press
Colecţia: Eficienţa în business
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 320 (13x20 cm)
Preţ: 24,09 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Succesul de brand = Succesul afacerii

Ecuaţia este destul de simplă în aparenţă, dar identificarea calităţilor de învingător nu-i deloc uşoară. Pentru a-şi atinge obiectivul, Matt Haig apelează la o serie de criterii din care fac parte succesul financiar, longevitatea afacerii, progresul tehnologic, dezvoltarea unor produse noi, transformarea radicală a mediului de lucru şi opinia mass-mediei.

Rezultatul este o colecţie complexă, amuzantă şi revelatorie. De la Adidas la Zippo, suntem conduşi prin galeria celor mai faimoase denumiri de brand şi ni se dezvăluie secretele valoroase ale succesului acestora.

Incluzând opiniile unor manageri de brand consacraţi, psihologi, cadre universitare şi ale altor experţi în domeniu, „Mari succese ale unor branduri renumite“ constituie o sursă extraordinară pentru managerii de brand, experţii în marketing şi cei aflaţi la început de drum. Pentru noi, ceilalţi, publicul larg, cartea reprezintă pur şi simplu o lectură delectabilă şi utilă.

„Este o carte ideală pentru manageri şi adepţii tehnicilor de PR care vor să-şi însuşească informaţii valoroase despre succesul de brand prin intermediul exemplelor practice.“ (PR Week)