0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management
  4. Drive
Carte

Drive

Drive. Editura
CumpărDetalii carte

Ce anume ne motivează cu adevărat

Autor(i): Daniel H. Pink
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 264 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Majoritatea oamenilor cred că cea mai bună metodă pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensă şi pedeapsă“. Este o greşeală, ne spune Daniel H. Pink.

În „Drive“, una dintre cele mai provocatoare şi convingătoare cărţi ale ultimilor ani, el susţine că secretul satisfacţiei şi performanţei superioare – la serviciu, la şcoală şi acasă – este nevoia profund umană de a ne dirija propriile vieţi, de a învăţa şi de a crea lucruri noi, de a deveni mai buni şi de a face din lume un loc mai bun.

Printr-un recurs la patru decenii de cercetare ştiinţifică asupra motivaţiei umane, Pink ne arată distanţa dintre ceea ce susţine ştiinţa şi ceea ce face economia – şi modul în care această discrepanţă afectează toate aspectele vieţii umane.

Daniel Pink analizează trei elemente ale adevăratei motivaţii – autonomia, perfecţionarea şi scopul – şi oferă soluţii inteligente şi surprinzătoare pentru punerea lor în practică, într-o carte remarcabilă care va schimba modul în care gândim şi trăim.

„Ideile lui Pink produc rezultate. Companiile nu ar greşi dacă ar renunţa, pentru o oră, la consilierii lor bine plătiţi şi, în acest timp, ar citi concluziile lui Pink.“ (Forbes)

„O lectură importantă… un adaos complex la o literatură tot mai bogată care susţine o schimbare radicală a modului în care funcţionează economia.“ (Kirkus)

„Aceste lecţii merită să fie învăţate şi, cu cât mai multe companii se simt încurajate să implementeze sfaturile lui Daniel Pink, cu atât mai bine.“ (Wall Street Journal)

„Pink transformă chiar şi cel mai complicat studiu ştiinţific într-o lectură digerabilă - şi, adesea, amuzantă - fără să-şi piardă din forţa de convingere.“ (New York Post)

„Cartea ar trebui să fie soluţia fiecărui manager care s-a întrebat la un moment dat cum ar putea să-şi motiveze angajaţii, pentru că pledoaria autorului pentru motivaţia intrinsecă e impecabilă şi nu lasă loc de dubii. Suntem indivizi interesaţi de ceea ce facem, preferăm să fim creativi, să avem autonomie şi abia atunci, când aceste condiţii sunt îndeplinite, să ne arătăm adevărata valoare.“ (Peter Barta, Director Executiv, Fundaţia Post-Privatizare)