0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Management
  4. Drive
Carte

Drive

Drive. Editura Publica
Cumpăr

Ce anume ne motivează cu adevărat

Autor(i): Daniel H. Pink
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 264 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în stoc

Majoritatea oamenilor cred că cea mai bună metodă pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensă și pedeapsă“. Este o greșeală, ne spune Daniel H. Pink.

În „Drive“, una dintre cele mai provocatoare și convingătoare cărți ale ultimilor ani, el susține că secretul satisfacției și performanței superioare – la serviciu, la școală și acasă – este nevoia profund umană de a ne dirija propriile vieți, de a învăța și de a crea lucruri noi, de a deveni mai buni și de a face din lume un loc mai bun.

Printr-un recurs la patru decenii de cercetare științifică asupra motivației umane, Pink ne arată distanța dintre ceea ce susține știința și ceea ce face economia – și modul în care această discrepanță afectează toate aspectele vieții umane.

Daniel Pink analizează trei elemente ale adevăratei motivații – autonomia, perfecționarea și scopul – și oferă soluții inteligente și surprinzătoare pentru punerea lor în practică, într-o carte remarcabilă care va schimba modul în care gândim și trăim.

„Ideile lui Pink produc rezultate. Companiile nu ar greși dacă ar renunța, pentru o oră, la consilierii lor bine plătiți și, în acest timp, ar citi concluziile lui Pink.“ (Forbes)

„O lectură importantă… un adaos complex la o literatură tot mai bogată care susține o schimbare radicală a modului în care funcționează economia.“ (Kirkus)

„Aceste lecții merită să fie învățate și, cu cât mai multe companii se simt încurajate să implementeze sfaturile lui Daniel Pink, cu atât mai bine.“ (Wall Street Journal)

„Pink transformă chiar și cel mai complicat studiu științific într-o lectură digerabilă - și, adesea, amuzantă - fără să-și piardă din forța de convingere.“ (New York Post)

„Cartea ar trebui să fie soluția fiecărui manager care s-a întrebat la un moment dat cum ar putea să-și motiveze angajații, pentru că pledoaria autorului pentru motivația intrinsecă e impecabilă și nu lasă loc de dubii. Suntem indivizi interesați de ceea ce facem, preferăm să fim creativi, să avem autonomie și abia atunci, când aceste condiții sunt îndeplinite, să ne arătăm adevărata valoare.“ (Peter Barta, Director Executiv, Fundația Post-Privatizare)