0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management
  4. Frontierele managementului
Carte

Frontierele managementului

Frontierele managementului. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Rosabeth Moss Kanter
Editura: Meteor Press
Colecţia: Mari maeştri
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 272 (17x24 cm)
Preţ: 26,97 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Lucrarea prezintă noile priorităţi ale managerului în optica celui mai influent specialist în management al timpului nostru.

Autoarea, Rosabeth Moss Kanter, realizează o analiză plină de prospeţime a ideilor sale perene, arătându-i în acelaşi timp cititorului ce trebuie să facă pentru a le pune el însuşi în practică.

După părerea sa, cinci lucruri sunt esenţiale pentru succesul unei organizaţii:

  • Cunoaşterea modalităţilor de susţinere a avantajului competitiv într-o lume aflată în permanentă schimbare;
  • Selectarea celor mai bune strategii pentru organizaţia respectivă în vederea tratării prioritare a relaţiilor cu clienţii;
  • Alegerea partenerilor de afaceri potriviţi şi încheierea unor alianţe funcţionale;
  • Folosirea mijloacelor de motivare eficiente în cazul forţei de munca dă azi, dar şi de mâine;
  • Rezolvarea problemelor prezentului şi pregătirea, prin inovare, pentru viitor.

Cuprinsul cărţii: „Frontierele managementului“

  • Prefaţă: Note pe marginea lucrării
  • INTRODUCERE
    • Imaginaţia necesară inovării, profesionalismul necesar execuţiei şi deschiderea necesară colaborării: conducerea organizaţiei specializate în schimbare
  • MANAGEMENTUL SECOLULUI AL XXI-LEA: STRATEGIA DE AFACERI ŞI SARCINILE MANAGERILOR
    • Cum trebuie să concurăm
    • Să gândim asemenea clientului: logica afacerilor globale
    • Noua muncă a managerului
    • Şase certitudini pentru directorii generali
    • Lucrurile cele mai bune din cele două lumi
  • INDUCEREA SCHIMBĂRII: INOVARE ŞI TRANSFORMARE
    • Schimbarea: de unde să începem
    • Susţinerea schimbării: interviu cu Raymond Smith, director general la Bell Atlantic
    • Managerul ca inovator
    • Gândirea care depăşeşte graniţele
    • Şi mai aproape de client
    • Urmărirea şi ducerea la bun sfârşit a execuţiei
  • CONDUCEREA OAMENILOR: MOTIVARE, DELEGARE A AUTORITĂŢII, RECOMPENSARE
    • Lipsa puterii în circuitele manageriale
    • Disciplină!
    • Câteva cuvinte despre latura delicată
    • Atac la adresa sistemului de salarizare
    • Calitatea serviciilor: primeşti atât cât plăteşti
    • O nouă agendă de lucru pentru resursele umane
  • DINCOLO DE GRANIŢE: FIRMA ŞI PARTENERII EI
    • Depăşirea graniţelor firmelor: cum văd schimbarea de manageri
    • Avantajul colaborării: arta încheierii alianţelor
    • Concurenţa prin mijloace politice
    • Prosperitate locală în economia globală
  • VALORILE ŞI SCOPUL: SENSUL ASCUNS AL MANAGEMENTULUI
    • Valorile şi consideraţiile financiare
    • Banul este rădăcina
    • Perspectiva asupra viitorului îndepărtat
  • INDEX