0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Management
  4. Frontierele managementului
Carte

Frontierele managementului

Frontierele managementului. Editura Meteor Press
Cumpăr
Autor(i): Rosabeth Moss Kanter
Editura: Meteor Press
Colecţia: Mari maeștri
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 272 (17x24 cm)
Preţ: 26,97 Lei
Disponibilitate: în stoc

Lucrarea prezintă noile priorități ale managerului în optica celui mai influent specialist în management al timpului nostru.

Autoarea, Rosabeth Moss Kanter, realizează o analiză plină de prospețime a ideilor sale perene, arătându-i în același timp cititorului ce trebuie să facă pentru a le pune el însuși în practică.

După părerea sa, cinci lucruri sunt esențiale pentru succesul unei organizații:

  • Cunoașterea modalităților de susținere a avantajului competitiv într-o lume aflată în permanentă schimbare;
  • Selectarea celor mai bune strategii pentru organizația respectivă în vederea tratării prioritare a relațiilor cu clienții;
  • Alegerea partenerilor de afaceri potriviți și încheierea unor alianțe funcționale;
  • Folosirea mijloacelor de motivare eficiente în cazul forței de munca dă azi, dar și de mâine;
  • Rezolvarea problemelor prezentului și pregătirea, prin inovare, pentru viitor.

Cuprinsul cărţii: „Frontierele managementului“

  • Prefață: Note pe marginea lucrării
  • INTRODUCERE
    • Imaginația necesară inovării, profesionalismul necesar execuției și deschiderea necesară colaborării: conducerea organizației specializate în schimbare
  • MANAGEMENTUL SECOLULUI AL XXI-LEA: STRATEGIA DE AFACERI ȘI SARCINILE MANAGERILOR
    • Cum trebuie să concurăm
    • Să gândim asemenea clientului: logica afacerilor globale
    • Noua muncă a managerului
    • Șase certitudini pentru directorii generali
    • Lucrurile cele mai bune din cele două lumi
  • INDUCEREA SCHIMBĂRII: INOVARE ȘI TRANSFORMARE
    • Schimbarea: de unde să începem
    • Susținerea schimbării: interviu cu Raymond Smith, director general la Bell Atlantic
    • Managerul ca inovator
    • Gândirea care depășește granițele
    • Și mai aproape de client
    • Urmărirea și ducerea la bun sfârșit a execuției
  • CONDUCEREA OAMENILOR: MOTIVARE, DELEGARE A AUTORITĂȚII, RECOMPENSARE
    • Lipsa puterii în circuitele manageriale
    • Disciplină!
    • Câteva cuvinte despre latura delicată
    • Atac la adresa sistemului de salarizare
    • Calitatea serviciilor: primești atât cât plătești
    • O nouă agendă de lucru pentru resursele umane
  • DINCOLO DE GRANIȚE: FIRMA ȘI PARTENERII EI
    • Depășirea granițelor firmelor: cum văd schimbarea de manageri
    • Avantajul colaborării: arta încheierii alianțelor
    • Concurența prin mijloace politice
    • Prosperitate locală în economia globală
  • VALORILE ȘI SCOPUL: SENSUL ASCUNS AL MANAGEMENTULUI
    • Valorile și considerațiile financiare
    • Banul este rădăcina
    • Perspectiva asupra viitorului îndepărtat
  • INDEX