0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management
  4. Inima schimbării
Carte

Inima schimbării

Inima schimbării. Editura Meteor Press
CumpărDetalii carte

Povestiri adevărate despre felul în care oamenii îşi transformă organizaţiile

Autor(i): John Kotter, Dan Cohen
Editura: Meteor Press
Colecţia: Mari maeştri
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 160 (17x24 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Pentru a înţelege de ce unele organizaţii fac cu mai mult succes decât altele saltul în viitor, trebuie mai întâi să ştiţi cum se desfăşoară un proces eficace de realizare a unei schimbări la scară mare.

În aproape toate cazurile, este vorba despre o succesiune, un ansamblu de opt paşi pe care puţini oameni îi fac cum trebuie. John Kotter şi Dan Cohen vă învaţă cele opt etape ale unei schimbări la scară mare.

Sunt oameni ce realizează cu mult succes schimbări de anvergură. Putem învăţa de la ei. Conducătorii pot învăţa. Şefii din prima linie pot învăţa. Aproape orice persoană prinsă într-o schimbare de anvergură poate învăţa. Acesta este subiectul cărţii de faţă.

Cuprinsul cărţii: „Inima schimbării“

  • Prefaţă
  • Mulţumiri
  • INTRODUCERE
    • Inima schimbării
    • De ce reuşesc şi de ce nu reuşesc oamenii să facă schimbări de mare amploare
    • Cei opt paşi către succes
    • Principala problemă întâlnită în fiecare etapă a procesului
    • Cum rezolvă oamenii problema
    • Deosebirea esenţială dintre tactica „vezi-simte-schimbă“ şi tactica „analizează-gândeşte-schimbă“
  • PASUL 1
    • Mărirea gradului de necesitate
    • Creaţi o stare de necesitate în aşa fel încât oamenii să înceapă să-şi spună „trebuie să facem ceva“ în privinţa problemelor şi a ocaziilor favorabile
    • Diminuarea automulţumirii, temerilor şi furiei care împiedică începerea schimbării
  • PASUL 2
    • Crearea echipei coordonatoare
    • Cum se formează grupul de oameni cu trăsăturile adecvate şi cu destulă putere pentru a coordona procesul de schimbare
    • Cum pot fi ajutaţi aceşti oameni să capete încredere şi să se simtă legaţi sufleteşte unii de alţii
  • PASUL 3
    • Elaborarea unei viziuni corecte
    • Nu mai trebuie să ne limităm la obişnuitele bugete şi planuri analitice şi financiare
    • Elaborarea unei viziuni adecvate, convingătoare care să direcţioneze demersul
    • Echipa coordonatoare trebuie ajutată să elaboreze strategii îndrăzneţe care să pună în practică viziuni îndrăzneţe
  • PASUL 4
    • Comunicarea în vederea atragerii oamenilor
    • Transmiterea unor mesaje clare, credibile, sincere cu privire la direcţia schimbării
    • Câştigarea încrederii sincere a oamenilor, care se reflectă în felul în care aceştia se comportă
    • Folosirea cuvintelor, a faptelor şi a tehnologiilor noi pentru a elibera canalele de comunicare şi a elimina confuzia şi neîncrederea
  • PASUL 5
    • Împuternicirea
    • Eliminarea obstacolelor din calea celor care au adoptat în mod real viziunea şi strategiile
    • Îndepărtarea piedicilor existente în organizaţiile şi în sufletul lor, în aşa fel încât ei să-şi schimbe comportamentul
  • PASUL 6
    • Obţinerea unor succese imediate
    • Obţinerea unor realizări suficiente într-un timp suficient de scurt pentru a risipi cinismul, pesimismul şi scepticismul
    • Cum să căpătăm avânt
    • Cum să ne asigurăm că succesele sunt vizibile, clare şi au legătură cu ceea ce îi interesează pe oameni de fapt
  • PASUL 7
    • Nu slăbiţi eforturile
    • Cum să-i ajutaţi pe oameni să realizeze schimbare după schimbare până când viziunea devine realitate
    • Nu lăsaţi să scadă gradul de necesitate
    • Nu ocoliţi părţile cele mai dificile ale procesului de transformare, mai ales obstacolele emoţionale cele mai importante
    • Eliminaţi activităţile inutile în aşa fel încât să nu vă pierdeţi energia pe parcurs
  • PASUL 8
    • Consolidarea schimbării
    • Asiguraţi-vă că oamenii continuă să acţioneze în noua manieră, în ciuda atracţiei exercitate de tradiţie, înrădăcinând comportamentul în noua cultură organizaţională
    • Cum să folosiţi orientarea angajaţilor, promovările şi stările sufleteşti ale oamenilor pentru a consolida noile reguli şi valori comune
  • CONCLUZIE
    • Vedem, simţim, schimbăm
    • Să simţi şi să gândeşti
    • Într-o lume agitată, este nevoie de mai mulţi eroi
  • Indexul poveştilor
  • Despre autori