0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Management
  4. Calea Gallup. Economia emoțională
Carte

Calea Gallup. Economia emoțională

Calea Gallup. Economia emoțională. Editura All
Cumpăr

Calea sigură către succes

Autor(i): Gabriel Gonzalez-Molina, Curt Coffman
Editura: All
Colecţia: Seria Gallup
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 248 (13x20 cm)
Preţ: 15,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

În domeniul progresului în afaceri, Organizația GALLUP a oferit resurse valoroase prin cele două cărți de bază, apărute și la Editura All: Manager contra curentului și „Descoperă-ți punctele forte cu testul Clifton“ (StrenghtsFinder).

Acestea au fost considerate best-seller-uri de către ziarele New York Times și Wall Street Journal.

În cel mai recent ghid al său, cea mai cunoscută firmă de consultanță de management din lume vă dezvăluie cel mai valoros bun al companiei dumneavoastră și vă arată cum dezvoltarea acestui bun poate duce la un salt enorm în ceea ce privește eficiența costurilor și profiturile.

Ce au în comun cele mai puternice organizații din lume?

Faptul că ele știu că cele mai valoroase resurse ale lor sunt proprii lor angajați și clienții. Ele știu că oamenii reacționează mai întâi emoțional și abia apoi rațional.

Tocmai de aceea, atât angajații cât și clienții trebuie să fie implicați afectiv, pentru ca organizația să-și atingă potențialul deplin.

Cercetările Gallup au descoperit secretele creării și administrării unei „economii emoționale“ care să-i ofere companiei dumneavoastră cele mai eficiente căi de succes. „Economia emoțională – Calea sigură către succes“ vă arată că modul clasic de a implică oamenii nu se mai aplică în prezent. În schimb, oferă un sistem denumit Calea Gallup, elaborat pe baza unor strategii revoluționare, care și-a demonstrat eficiența și este aplicată de cele mai puternice companii.

Veți afla care sunt condițiile unui loc de muncă eficient, cum să realizați legături durabile între angajați și clienți cu ajutorul celor 34 de Direcții către performanta superioară, veți afla cele trei metode principale care determină productivitatea și dezvoltarea companiilor, veți descoperi cei mai eficienți factori motivaționali ai angajaților și clienților și multe altele.

Dacă ignorați existența economiei emoționale, veți pierde din performanța financiară.

Ajutându-vă să stabiliți legături semnificative cu fiecare angajat și client în parte, această cale vă oferă o cale nouă, unică, pe care compania dumneavoastră să o urmeze. Ceea ce trebuie să faceți este să apreciați și să dezvoltați relațiile umane din jurul dumneavoastră, pentru a vă transforma stilul de afaceri, începând chiar de astăzi.

Cuprinsul cărţii: „Calea Gallup. Economia emoțională“

  • CUVÂNT ÎNAINTE
  • INTRODUCERE
  • Calea pe care s-o urmați
  • Introducere în economia emoțională
  • Descoperiți talentele fiecărui angajat
  • Drumul care nu rătăcește niciodată
  • Calea spre implicarea emoțională
  • Direcții pentru potențarea și administrarea implicării angajaților
  • Economia emoțională, Partea I
  • Drumul deschis
  • Cele patru stări emoționale care induc loialitatea consumatorilor
  • Direcții pentru consolidarea și administrarea loialității clienților
  • Economia emoțională, Partea a II-a
  • Administrarea economiei emoționale
  • EPILOG: O perspectivă nouă pentru un nou secol
  • NOTE FINALE
  • ANEXE
    • Talentul managerial, implicarea angajaților și performanța unității comerciale
    • Gradul de implicare profesională și satisfacție a angajaților și rezultatele la nivel de unitate comercială: o meta analiză
  • MULȚUMIRI