0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management
  4. Calea Gallup. Economia emoţională
Carte

Calea Gallup. Economia emoţională

Calea Gallup. Economia emoţională. Editura All
CumpărDetalii carte

Calea sigură către succes

Autor(i): Gabriel Gonzalez-Molina, Curt Coffman
Editura: All
Colecţia: Seria Gallup
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 248 (13x20 cm)
Preţ: 15,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În domeniul progresului în afaceri, Organizaţia GALLUP a oferit resurse valoroase prin cele două cărţi de bază, apărute şi la Editura All: Manager contra curentului şi „Descoperă-ţi punctele forte cu testul Clifton“ (StrenghtsFinder).

Acestea au fost considerate best-seller-uri de către ziarele New York Times şi Wall Street Journal.

În cel mai recent ghid al său, cea mai cunoscută firmă de consultanţă de management din lume vă dezvăluie cel mai valoros bun al companiei dumneavoastră şi vă arată cum dezvoltarea acestui bun poate duce la un salt enorm în ceea ce priveşte eficienţa costurilor şi profiturile.

Ce au în comun cele mai puternice organizaţii din lume?

Faptul că ele ştiu că cele mai valoroase resurse ale lor sunt proprii lor angajaţi şi clienţii. Ele ştiu că oamenii reacţionează mai întâi emoţional şi abia apoi raţional.

Tocmai de aceea, atât angajaţii cât şi clienţii trebuie să fie implicaţi afectiv, pentru ca organizaţia să-şi atingă potenţialul deplin.

Cercetările Gallup au descoperit secretele creării şi administrării unei „economii emoţionale“ care să-i ofere companiei dumneavoastră cele mai eficiente căi de succes. „Economia emoţională – Calea sigură către succes“ vă arată că modul clasic de a implică oamenii nu se mai aplică în prezent. În schimb, oferă un sistem denumit Calea Gallup, elaborat pe baza unor strategii revoluţionare, care şi-a demonstrat eficienţa şi este aplicată de cele mai puternice companii.

Veţi afla care sunt condiţiile unui loc de muncă eficient, cum să realizaţi legături durabile între angajaţi şi clienţi cu ajutorul celor 34 de Direcţii către performanta superioară, veţi afla cele trei metode principale care determină productivitatea şi dezvoltarea companiilor, veţi descoperi cei mai eficienţi factori motivaţionali ai angajaţilor şi clienţilor şi multe altele.

Dacă ignoraţi existenţa economiei emoţionale, veţi pierde din performanţa financiară.

Ajutându-vă să stabiliţi legături semnificative cu fiecare angajat şi client în parte, această cale vă oferă o cale nouă, unică, pe care compania dumneavoastră să o urmeze. Ceea ce trebuie să faceţi este să apreciaţi şi să dezvoltaţi relaţiile umane din jurul dumneavoastră, pentru a vă transforma stilul de afaceri, începând chiar de astăzi.

Cuprinsul cărţii: „Calea Gallup. Economia emoţională“

  • CUVÂNT ÎNAINTE
  • INTRODUCERE
  • Calea pe care s-o urmaţi
  • Introducere în economia emoţională
  • Descoperiţi talentele fiecărui angajat
  • Drumul care nu rătăceşte niciodată
  • Calea spre implicarea emoţională
  • Direcţii pentru potenţarea şi administrarea implicării angajaţilor
  • Economia emoţională, Partea I
  • Drumul deschis
  • Cele patru stări emoţionale care induc loialitatea consumatorilor
  • Direcţii pentru consolidarea şi administrarea loialităţii clienţilor
  • Economia emoţională, Partea a II-a
  • Administrarea economiei emoţionale
  • EPILOG: O perspectivă nouă pentru un nou secol
  • NOTE FINALE
  • ANEXE
    • Talentul managerial, implicarea angajaţilor şi performanţa unităţii comerciale
    • Gradul de implicare profesională şi satisfacţie a angajaţilor şi rezultatele la nivel de unitate comercială: o meta analiză
  • MULŢUMIRI