0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management
  4. Ideile nu costă
Carte

Ideile nu costă

Ideile nu costă. Editura
CumpărDetalii carte

Revoluţia ideilor eliberează oamenii şi transformă organizaţiile

Autor(i): Dr. Alan G. Robinson, Dr. Dean M. Schroeder
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Profit
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 228 (14x20 cm)
Preţ: 23,12 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

O companie care afirmă că ia în serios ideile noi e o firmă care trebuie să ţină seama de gândirea angajaţilor. Reciproc, dacă văd că sunt luaţi în considerare, şi aceştia vor ţine cont de problemele firmei. De ce e important ca angajaţilor să le pese de ceea ce nu merge la locul lor de muncă? Pentru că, de cele mai multe ori, tocmai ei pot găsi cel mai uşor soluţiile.

Cartea „Ideile nu costă“ prezintă un model de program corporatist, structurat pe etape – de la inspirarea până la implementarea ideilor. Metodele autorului descriu felul în care se poate crea un mediu de lucru care să stimuleze generarea de idei noi, să faciliteze drumul acestora spre nivelurile ierarhice superioare şi să concretizeze aplicarea lor în munca de zi cu zi. Teoriile autorilor se fundamentează pe cercetarea a 300 de organizaţii din 17 ţări.

Cartea „Ideile nu costă“ conţine observaţii remarcabile, precum: „ideile se înăbuşă în faşă, dacă promotorul lor se gândeşte mai mult la recompense decât la aplicarea ideii în sine“ sau „ideile mărunte sunt mai valoroase decât ideile măreţe, pentru că cele mici sunt destinate îmbunătăţirii continue a unui lucru care deja funcţionează, spre deosebire de cele care vor să revoluţioneze munca şi care sunt mai greu aplicabile“.