0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management
  4. Strategii de responsabilizare a membrilor unei organizaţii
Carte

Strategii de responsabilizare a membrilor unei organizaţii

Strategii de responsabilizare a membrilor unei organizaţii. Editura Curtea Veche
CumpărDetalii carte

Autor(i): Kenneth Blanchard, John P. Carlos, Alan Randolph
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Profit
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 288 (14x21 cm)
Preţ: 26,97 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Responsabilizarea, unul dintre cele mai promiţătoare concepte de afaceri ale anilor ’80, este apreciat şi astăzi ca „uşor de zis, dar greu de făcut“.

E clar că managerii doresc angajaţi care să-şi asume responsabilităţi, iar angajaţii doresc să se implice cât mai mult în activitatea companiilor. Undeva pe acest drum apar însă obstacole.

Autorii cărţii de faţă analizează punerea în aplicare a strategiilor de responsabilizare, subliniind faptul că este vorba despre o nouă paradigmă managerială. Aplicarea acestui concept înseamnă, de fapt, trecerea de la cultura ierarhică a unei organizaţii la aceea bazată pe responsabilizare. Atitudinile, comportamentele şi modurile de relaţionare trebuie să se schimbe pentru ca o organizaţie, membrii echipelor şi liderii lor să păşească spre responsabilizare.

Cartea vă prezintă conceptele-cheie necesare acestui drum: cele trei strategii utile instituirii responsabilizării în organizaţie, cele trei etape ale procesului de aplicare a responsabilizării şi cadrul punerii în practică a acesteia.

Autorii, specialişti renumiţi ai managementului contemporan, consideră că responsabilizarea este crucială pentru companiile care vor să fie competitive în lumea afacerilor de mâine.