0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Marketing
  4. Ghidul redactării în Relații Publice
Carte

Ghidul redactării în Relații Publice

Ghidul redactării în Relații Publice. Editura Amsta Publishing
Cumpăr
Autor(i): Merry Aronson, Don Spetner, Carol Ames
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Comunicare (Ed. Amsta Publishing)
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 328 (13x20 cm)
Preţ: 29,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cartea „Ghidul redactării în relații publice – era digitală“ propune o abordare simplă și practică a redactării materialelor de PR, de la obișnuitele comunicate de presă, scrisori de pitch, biografii și alerte media, la discursuri mult mai complexe și sofisticate, propuneri de campanii media, răspunsuri la situațiile de criză, precum și scrierea publicațiilor interne.

În plus aflam cum să ținem pasul cu toate practicile nou apărute în PR, precum și cu viteză care caracterizează era digitala în care trăim.

Acest ghid atotcuprinzător ne oferă instrucțiuni la cheie pentru diferitele tipuri de texte scrise, acestea fiind susținute cu exemple din viața reală și cu situații ipotetice.

Fiecare document în parte este analizat pentru că cititorul să înțeleagă întregul proces al conceperii și scrierii unor astfel de documente.

Explicațiile și conceptele prezentate de autori sunt ușor de înțeles, arătând cititorului ce anume trebuie să evite și ce anume trebuie să includă într-un text de PR.

Așa cum afirma și autorii „Ghidului redactării în PR“, un specialist de succes trebuie să dețină abilitatea de a comunica idei, informații și emoții, clar, concis, exact și credibil, trebuie să poată scrie în mai multe stiluri, pe mai multe tonuri sau voci, pentru diferite tipuri de public.

Bazându-se pe anii de experiența din interiorul unor companii renumite la nivel mondial și în agențiile de relații publice, pe munca lor cu studenții și pe discuțiile avute cu colegii din branșă, autorii ne pun la dispoziție toate secretele necesare pentru a dărâma barierele de redactare și pentru a ne face mesajul auzit de către un public cât mai larg.