0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing
  4. Ghidul redactării în Relaţii Publice
Carte

Ghidul redactării în Relaţii Publice

Ghidul redactării în Relaţii Publice. Editura Amsta Publishing
CumpărDetalii carte

Autor(i): Merry Aronson, Don Spetner, Carol Ames
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Comunicare [Amsta Publishing]
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 328 (13x20 cm)
Preţ: 29,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cartea „Ghidul redactării în relaţii publice – era digitală“ propune o abordare simplă şi practică a redactării materialelor de PR, de la obişnuitele comunicate de presă, scrisori de pitch, biografii şi alerte media, la discursuri mult mai complexe şi sofisticate, propuneri de campanii media, răspunsuri la situaţiile de criză, precum şi scrierea publicaţiilor interne.

În plus aflam cum să ţinem pasul cu toate practicile nou apărute în PR, precum şi cu viteză care caracterizează era digitala în care trăim.

Acest ghid atotcuprinzător ne oferă instrucţiuni la cheie pentru diferitele tipuri de texte scrise, acestea fiind susţinute cu exemple din viaţa reală şi cu situaţii ipotetice.

Fiecare document în parte este analizat pentru că cititorul să înţeleagă întregul proces al conceperii şi scrierii unor astfel de documente.

Explicaţiile şi conceptele prezentate de autori sunt uşor de înţeles, arătând cititorului ce anume trebuie să evite şi ce anume trebuie să includă într-un text de PR.

Aşa cum afirma şi autorii „Ghidului redactării în PR“, un specialist de succes trebuie să deţină abilitatea de a comunica idei, informaţii şi emoţii, clar, concis, exact şi credibil, trebuie să poată scrie în mai multe stiluri, pe mai multe tonuri sau voci, pentru diferite tipuri de public.

Bazându-se pe anii de experienţa din interiorul unor companii renumite la nivel mondial şi în agenţiile de relaţii publice, pe munca lor cu studenţii şi pe discuţiile avute cu colegii din branşă, autorii ne pun la dispoziţie toate secretele necesare pentru a dărâma barierele de redactare şi pentru a ne face mesajul auzit de către un public cât mai larg.