0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing
  4. În căutarea profitului
Carte

În căutarea profitului

În căutarea profitului. Editura Curtea Veche
CumpărDetalii carte

Ghid esenţial pentru atingerea succesului în vânzări şi marketing

Autor(i): Christine Harvey, Bill Sykes
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Cărţi Cheie
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 264 (13×20 cm)
Preţ: 25,05 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Această carte are efectul unei forţe motrice pentru tot ceea ce înseamnă marketing, acoperind o gamă extinsă de subiecte – de la analiza situaţiei curente a companiei până la implementarea unui nou plan de afaceri şi de la controlul managerial până la interfaţa dintre vânzări, finanţe, producţie şi service.

Lucrarea se bazează pe experienţa a sute de companii – unele mari, altele mici – din lumea întreagă. Este indispensabilă pentru manageri şi întreprinzători, dar şi pentru acei angajaţi care doresc să se situeze în viitor pe poziţii manageriale. În plus, este esenţială şi pentru studenţii care se pregătesc să pătrundă în universul afacerilor. Şi este binevenită pentru cei implicaţi în vânzări şi în alte activităţi conexe.

Christine Harvey e considerată un fel de guru al afacerilor, iar Bill Sykes este recunoscut drept un expert în dezvoltare organizaţională.

Împreună, cei doi autori ne dezvăluie câteva secrete de business:

  • Lucrurile fundamentale pe care trebuie să le ştii despre vânzări;
  • Modul perfect de a motiva;
  • Tehnicile de bază pentru a facilita procesul de vânzare-cumpărare;
  • Cele mai bune căi de a dărâma bariera obiecţiilor;
  • 6 moduri de a nu mai pierde inutil contracte;
  • Analiza situaţiei curente şi crearea zonelor de dezvoltare;
  • Succese şi eşecuri pe pieţele internaţionale;
  • Consolidarea planurilor de viitor.

Putem spune că este o carte de afaceri extrem de pragmatică. Incluzând o serie de tehnici testate, această lucrare vă ajută în dezvoltarea eficienţei personale şi de afaceri. Şi este o lectură obligatorie mai ales pentru cei interesaţi de extinderea afacerii.

Cuprinsul cărţii: „În căutarea profitului“

  • Prefaţă: Cum şi de ce a fost scrisă această carte
  • Cele mai importante lucruri pe care trebuie să le ştii despre vânzări
    • Maximizează contribuţia ta şi a celorlalţi
    • Oferă-le informaţii pentru a putea lua decizia
    • Scoate la lumină beneficiile
  • Metoda perfectă de a motiva
    • Ţine minte asta şi vei reuşi
    • Leadership-ul este pentru toată lumea
  • Tehnici de bază pentru a face cumpărarea mai uşoară
    • Ajută-ţi clienţii să-şi recunoască nevoile
    • Nu vinde, lasă-i să cumpere
  • Cum să dărâmi bariera obiecţiilor
    • Dacă procedezi astfel, obiecţiile nu vor mai fi o problemă
    • O formulă în trei paşi, pentru a transforma obiecţiile în aprobări
  • Şase moduri de a nu mai pierde inutil contracte
    • De ce 75% dintre afaceri se pierd la primul contact cu clientul?
    • O interfaţă reuşită între producţie, finanţe, vânzări şi service este esenţială?
    • Cererea de ofertă pierdută e mai comună decât crezi
    • Intervalul decisiv pentru concretizarea unei vânzări
    • Cum să vindecăm îngâmfarea
    • Tipuri de personalitate: cum să lucrezi cu fiecare dintre ele
  • Cum să faci o analiză a situaţiei actuale şi cum să perfecţionezi anumite domenii ale activităţii tale
    • Materialele informative – sunt cu adevărat eficiente?
    • O listă în puncte pentru evaluarea prezentărilor
    • Cum să recunoşti nevoile departamentului de vânzări şi cum să le îndeplineşti într-un mod profitabil
    • Adevăratul profil al afacerii tale
    • Care este diferenţa dintre vânzări şi marketing?
    • Strategiile manageriale şi eficientizarea acestora
  • Succese şi eşecuri pe pieţele internaţionale
    • Cum să îţi planifici debutul pentru a obţine cele mai bune rezultate
    • Misiunea dificilă de a găsi agentul sau distribuitorul potrivit
    • Diferenţele interculturale şi problemele care pot apărea din cauza lor în prezentări, în negocieri şi în implementarea planului
  • Consolidarea planului de acţiune
    • Asumarea responsabilităţii