0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing
  4. Marketingul în era digitală
Carte

Marketingul în era digitală

Marketingul în era digitală. Editura
CumpărDetalii carte

O nouă viziune despre profit, creştere şi înnoire

Autor(i): Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee
Editura: Meteor Press
Colecţia: Mari maeştri
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 200 (17x24 cm)
Preţ: 43,34 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„De peste trei decenii, Philip Kotler este, pentru absolvenţii de studii economice din lumea întreagă, autoritatea supremă în domeniul marketingului.“ (Howard Rothman, Amazon.com)

Internetul, globalizarea şi hiperconcurenţa influenţează semnificativ situaţia pieţelor, schimbând modul în care se fac afacerile. Problema, spune Philip Kotler, este că marketingul n-a ţinut pasul cu pieţele. În prezent, clienţii sunt puţini, nu produsele, iar marketingul clasic trebuie disecat, redefinit şi lărgit, în aşa fel încât să reflecte nouă realitate.

„Marketingul în era digitală“ prezintă imperativul categoric al transformării marketingului pe baza unei noi paradigme, pe care autorii o numesc marketing holistic - un concept dinamic, derivat din legăturile şi interacţiunile care au loc între companii, clienţi şi colaboratorii lor.

Noua paradigmă combină ceea ce are mai bun marketingul tradiţional cu noile posibilităţi pe care le oferă tehnologia digitală pentru a ajuta companiile:

  • să identifice posibilităţile de înnoire a pieţelor proprii;
  • să creeze în mod eficient ofertele cele mai promiţătoare;
  • să ofere produse, servicii şi experienţe care corespund cerinţelor fiecărui client;
  • să se situeze constant la cel mai înalt nivel de calitate a produselor, servire şi operativitate.

Volumul „Marketingul în era digitală“ demonstrează cum poate fi creat un model de marketing complet, adaptat la provocările şi ocaziile oferite de o lume al cărei rege este clientul.