0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing
  4. Omul care aduce ploaia...de bani (editia Capital)
Carte

Omul care aduce ploaia...de bani (editia Capital)

Omul care aduce ploaia...de bani (editia Capital). Editura Curtea Veche
CumpărDetalii carte

Autor(i): Jeffrey J. Fox
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Capital
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 160 (13×20 cm)
Preţ: 13,39 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Citiţi această carte!E menită să fie o lectură obligatorie pentru fiecare scoală de afaceri.“ John P. Strelecky

Iată-l pe cel care aduce în companie clienţii importanţi, încasările-record şi afacerile mari. Cum reuşeşte?

Nu aşteaptă niciodată să dea norocul peste el! Tocmai de aceea are norocul să se numere printre cei cu adevărat bine plătiţi (din orice domeniu). Indiferent de statutul pe care îl deţine-proprietar al afacerii, partener, CEO, director, agent de vânzări sau altceva similar – el este indispensabil pentru organizaţie. De ce?

  • Fiindcă priveşte fiecare persoană întâlnită ca pe un potenţial client;
  • În public, e încrezător şi, totuşi, abordabil;
  • Se oferă să reprezinte firma la diverse evenimente, ţine discursuri şi îşi face mereu alte cunoştinţe;
  • Învaţă mereu tehnici noi de vânzare;
  • Se concentrează asupra afacerilor importante, dar îşi împarte cu alţii succesul;
  • E devotat companiei şi pasionat de munca lui.

El e omul care…le arată clienţilor câştigul, nu se lasă intimidat, îndrăzneşte să pună întrebări, nu se ascunde niciodată „în şedinţe“, se comportă cu modestie, lucrează chiar şi vinerea după-amiază, nu se duce la mese de afaceri ca să mănânce şi nu-şi scapă din vedere nicio clipă obiectivul.

Aşa îl prezintă Jeffrey Fox pe omul care aduce bani în firmă. Şi ştie ce spune, pentru că este el însuşi un om care aduce ploaia…de bani.

Cuprinsul cărţii: „Omul care aduce ploaia...de bani (editia Capital)“

  • Mulţumiri
  • Introducere: Ar trebui să citiţi această carte, dacă aveţi nevoie de venituri
  • Crezul omului care aduce ploaia de bani
  • Întotdeauna puneţi-vă întrebarea: „De ce şi-ar dori acest client să facă afaceri cu noi?“
  • Nu încălcaţi prima regulă de marketing
  • Clienţilor nu le pasă de dumneavoastră
  • Pregătiţi dinainte fiecare întâlnire de vânzări
  • Mergeţi la pescuit acolo unde înoată peştii mari
  • Arătaţi-le banii!
  • Nu contează că e cutremur
  • Întrebarea câştigătoare numărul 1
  • Ocupaţi întotdeauna locul cel mai bun într-un restaurant
  • Nu beţi cafea la o întâlnire de afaceri
  • Nu mergeţi la masă ca să mâncaţi
  • Nu vă ţineţi niciodată stiloul în buzunarul de la cămaşa
  • Întrebarea câştigătoare numărul 2
  • Oamenii care aduc ploaia de bani transformă obiecţiile în obiective
  • Faceţi întotdeauna trecerea de la o vânzare la următoarea
  • Gândiţi-vă la toţi cei pe care îi întâlniţi ca la nişte potenţiali clienţi
  • Obţineţi cel mai important semnal de cumpărare din partea clientului
  • Întrebarea câştigătoare numărul 3
  • Returnaţi întotdeauna apelurile primite
  • Învăţaţi sa dozaţi corect apelurile necesare unei vânzări
  • Respingeţi mitul referitor la managementul timpului şi al teritoriului
  • Gustaţi întotdeauna vinul înainte de al oferi şi altora spre degustare
  • Îndrăzniţi să fiţi ignorant
  • Analizaţi întotdeauna rentabilitatea investiţiei
  • Să nu uitaţi niciodată că orice om poate să cunoască pe cineva influent
  • Fiţi întotdeauna receptiv
  • Căutaţi esenţa lucrurilor
  • Dacă nu vă interesează răspunsul, nu mai puneţi întrebarea
  • Nu pretindeţi niciodată că sunteţi într-o şedinţă
  • Faceţi spectacol, dar încheiaţi afaceri rentabile
  • Sfaturi pentru bone
  • Întrebarea câştigătoare numărul 4
  • Dăruiţi şi vi se va dărui
  • Faceţi vânzări vinerea după-amiaza
  • „Spargeţi gheaţa“ la sfârşitul întâlnirii de afaceri
  • Folosiţi sistemul punctelor în fiecare zi
  • Dacă ţintiţi bine, nu veţi juca niciodată prost
  • Nu faceţi vizite neanunţate
  • Expuneţi tot lanţul şi vindeţi-le clienţilor primaverigă
  • Nu vorbiţi cu mâncarea în gură
  • Întrebarea câştigătoare numărul 5
  • Învăţaţi să apreciaţi robotul telefonic
  • Parcaţi maşina într-un loc ferit
  • Fiţi cea mai bine îmbrăcată persoană pe care o întâlniţi pe parcursul zilei
  • Întâlnirile de la micul dejun aduc venituri
  • Înmânaţi cartea de vizită
  • Întrebarea câştigătoare numărul 6
  • Zece lucruri de făcut chiar astăzi, pentru a încheia noi afaceri
  • Cum se recunoaşte un om care aduce ploaia de bani în organizaţie
  • Anexă: Cum să exprimaţi în bani beneficiile pe care le oferiţi
  • Studiu de caz: Domnul K
  • Epilog