0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing
  4. Pitch de mare succes
Carte

Pitch de mare succes

Pitch de mare succes. Editura ACT şi Politon
Detalii carte

Tot ce trebuie să ştii despre dezvoltarea afacerii, parteneriate şi încheierea acordurilor care contează

Autor(i): Alexander Taub, Ellen DaSilva
Editura: ACT şi Politon
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 220 (15x23 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


În cartea „Pitch de mare succes“ veţi găsi cele mai bune metode pentru dezvoltarea unei afaceri şi veţi descoperi că rolul cel mai important în lumea start-up-urilor îl au pitch-urile care vă pot conduce spre parteneriate de un real succes.

Dezvoltarea afacerii este procesul de marketing, vânzări şi dezvoltare de strategii pentru compania voastră. Profesioniştii în dezvoltarea afacerii se străduiesc să consolideze legăturile lor cu partenerii existenţi şi să creeze altele noi. Obiectivul lor este să identifice oportunităţile de extindere a afacerii voastre, să le testeze şi să le implementeze, să reproducă acordurile şi apoi să dezvolte un proces standard (care va duce la formarea unei echipe de vânzări).

Citiţi mai multe informaţii despre cartea „Pitch de mare succes“

Marketingul şi cercetarea de piaţă se desfăşoară pentru produsul sau platforma pe care le oferă compania. Sarcina unei echipe de marketing este aceea de a sprijinii echipa de dezvoltare a afacerii în privinţa tuturor factorilor ce ţin de lansarea unui produs sau a unui parteneriat. Ca profesionişti în dezvoltarea afacerii, sunteţi responsabili cu prezentarea, vânzarea sau pitch-ul companiei şi produselor sale.

Matt Van Horn, fost vicepreşedinte pentru afaceri la Path şi la Digg, declară în glumă că „dezvoltarea afacerii înseamnă vânzări fără normă de lucru. Eu văd specialistul în dezvoltarea afacerii ca pe o persoană care rezolvă problemele antreprenoriale ale unei organizaţii, care deseori lucrează la proiecte greu de evaluat, însă şi la multe mai uşor de evaluat. Dar, per ansamblu, rezolvă lucrurile; soluţionează problemele.“

În dezvoltarea afacerii, networking-ul încurajează atât conectarea online, cât şi în persoană. În networking este vitală identificarea evenimentelor potrivite la care trebuie să luaţi parte. Dacă doriţi să vă extindeţi reţeaua, este ideal un eveniment care atrage persoane dintr-un anumit domeniu de interes, organizaţie sau companie. Verificarea listei cu invitaţi este o altă modalitate de a stabili dacă merită să participaţi sau nu la un eveniment.

Este esenţială menţinerea unei prezenţe în mediul online. O mulţime de profesionişti în dezvoltarea afacerii au început prin blogging. Nu este necesar ca blogurile să fie axate pe afaceri sau parteneriate, ele fiind adesea mai interesante dacă au aplicaţii sau poveşti reale. Fiţi activi pe Twitter, creaţi un blog, obţineţi şi menţineţi site-uri, creaţi o pagină about.me.

Pitch-ul

Pitch-ul standard de afaceri este acelaşi de zeci de ani. Procesul presupune interacţiunea faţă în faţă la unul dintre sediile companiilor. În timpul prezentării, ascultătorii vor adresa multe întrebări, căutând lacune în argumente. Cele mai multe companii, indiferent cât sunt de mici, au un fel de prezentări standardizate. Chiar dacă sunteţi fondatorul unei companii, este sarcina voastră să alcătuiţi o prezentare concisă, dar cuprinzătoare, care să includă informaţii despre produsul vostru, echipa voastră, planul de afaceri şi orice altceva notabil.

Prezentarea pentru pitch trebuie să conţină slide-uri despre produsul sau serviciul vostru, despre caracteristicile de bază, despre beneficiile colaborării, o imagine cu oferta produsului sau serviciului, o imagine cu felul în care ar putea arăta un posibil parteneriat, un slide cu lista tuturor companiilor care deja colaborează cu voi şi un slide cu paşii următori. Detalii despre aceşti paşi şi despre contracte, descoperiţi în cartea de dezvoltare a afacerii „Pitch de mare succes“.

Încheierea acordului este doar sfârşitul începutului. Menţinerea în vigoare a parteneriatului este la fel de importantă pentru a asigura succesul înţelegerii şi beneficiile acesteia pentru compania voastră.

Opinii despre carte

Pitch de mare succes este o carte care trebuie citită nu doar de cei din domeniul dezvoltării afacerii, ci şi de membri fondatori, directori generali sau oricine interacţionează cu posibili clienţi ori parteneri. Voi da mai multe citate din această carte decât mi-aş dori să recunosc“. (Walker Williams, CEO la Teespring)

„Taub şi DaSilva oferă o hartă cu îndrumări pentru succesul în dezvoltarea afacerii. De la dezvoltarea unor relaţii autentice prin networking şi până la prezentarea unor oferte de afaceri printr-o mentalitate a câştigului reciproc, Pitch de mare succes oferă un model progresiv pentru construirea unor parteneriate valoroase, crearea unei viziuni de durată şi dezvoltarea companiei. Această carte oferă o perspectivă sinceră şi aprofundată asupra gestionării delicate şi complexe a dezvoltării afacerii şi îi îndrumă pe cititori cum să transforme idei bune în parteneriate durabile.“ (Kyle Kelly, Dezvoltarea afacerii & Analiză la Zappos.com)

Pitch de mare succes este ghidul suprem al parteneriatelor pentru următoarea generaţie de antreprenori şi lideri în domeniul afacerilor. N-ai nevoie decât de această carte ca să te ajute să stăpâneşti aptitudinile necesare pentru a reuşi să faci un pitch al ideilor tale.“ (Adam Braun, fondator şi CEO la Pencil of Promise)

Cuprinsul cărţii: „Pitch de mare succes“

  • Mulţumiri
  • Introducere
  • DEZVOLTAREA AFACERII
    • Ce este dezvoltarea afacerii?
    • Tipuri de dezvoltare a afacerii
    • Structura echipei de dezvoltare a afacerii
    • Dezvoltarea afacerii versus vânzări
    • Networking
    • BD în plan internaţional
    • Cum îţi găseşti mentorul în dezvoltarea afacerii
    • API şi BD
    • O carieră în dezvoltarea afacerii
    • Identitatea digitală
  • INTRODUCERE ÎN PARTENERIATE
    • Cum să înţelegi alte companii
    • Patru reguli de aur ale parteneriatelor
    • Trei tipuri de parteneriate
    • Identificarea persoanei potrivite de la compania parteneră
    • Feedback-ul partenerilor
    • A încheia un acord versus a încheia cel mai bun acord
    • Vânzări sincere
    • Vânzări iluzorii
  • CUM SĂ FACI UN PITCH DE MARE SUCCES ŞI SĂ ÎNCHEI AFACEREA
    • Liste de oportunităţi şi execuţii pre-pitch
    • Cum faci pitch-ul şi închei afacerea
    • Caracterul legal al încheierii acordurilor: contracte şi altele
    • Lansarea acordurilor şi efectele compuse
    • Cum menţii acordul în vigoare
  • CELE MAI BUNE PRACTICI: PREGĂTIREA ŞI EXECUTAREA
    • Prezentările: cele mai bune practici
    • Cum să stabileşti contactul şi să corespondezi
    • Reluarea discuţiilor şi alte bune practici de corespondenţă
    • Perseverenţa
    • Respingerea
    • Cum să te faci util şi să aduci valoare
    • Cum simţi pulsul pieţei
    • Boala „lucrurilor sclipitoare“
    • Comunicarea pe plan intern
    • Colaborarea cu firme mari
    • Colaborarea cu presa
    • Strategia „partenerului de lansare“
    • Transformarea unei dorinţe de a avea într-o nevoie de a avea
  • POVEŞTI DE RĂZBOI
    • Introducere în poveştile de război
    • Dezvoltarea afacerii într-o companie mare: Kristal Bergfield
    • Antreprenoriat şi dezvoltarea afacerii: Scott Britton
    • Cel mai bun interconector: Charlie O`Donnell
    • Dezvoltarea afacerii şi lumea juridică: Richard Bloom
    • Pionierat în parteneriate: Gary Vaynerchuk
    • De la profesionist în dezvoltarea afacerii la fondator: Tristan Walker
    • Antreprenor din prima zi: Shaival Shah
    • Antreprenor din camera de cămin: Andrew N. Ferenci
    • Sport, avioane private şi filantropie: Jesse Itzler
    • Dezvoltarea afacerii în muzică şi relaţii internaţionale: Zeeshan Zaidi
    • De la sistemul bancar la dezvoltarea afacerii: Nicole Cook
    • BD şi vânzări: Eric Friedman
    • De la stagiar la vicepreşedinte: Erin Pettigrew
  • Surse
  • Despre autor!