0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing
  4. Reţelele de socializare explicate
Carte

Reţelele de socializare explicate

Reţelele de socializare explicate. Editura
Detalii carte

Descâlcirea celei mai neînţelese tendinţe din lumea afacerilor

Autor(i): Mark W. Schaefer
Editura: ACT şi Politon
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 250 ?? (13x20 ? cm)
Preţ: 32,00 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


În ziua de astăzi, reţelele de socializare sunt platformele preferate de conectare, comunicare, învăţare şi descoperire a produselor şi serviciilor.

Cartea „Reţelele de socializare explicate“, este împărţită în patru secţiuni.

Prima parte tratează conceptele fundamentale ale modului în care funcţionează reţelele de socializare în orice organizaţie şi pe orice platformă de socializare.

A doua secţiune se ocupă de cele mai obişnuite cinci întrebări pe care probabil că le primiţi de la şeful dumneavoastră, şi vă oferă suficiente resurse pentru a le răspunde.

Cea de-a treia parte reprezintă un studiu de caz ce ilustrează cum funcţionează efectiv aceste concepte.

În partea finală a cărţii, vă este oferită o perspectivă clară asupra unora dintre principalele platforme de socializare, pentru a vă familiariza cu acestea.

Cu ajutorul cărţii de faţă puteţi descoperi tainele celor mai cunoscute reţele de socializare: platforme dedicate blogurilor, Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Google+, YouTube, SlideShare etc.

Obiectivul principal al marketingului este să ajungă la consumatori în acele momente care le influenţează comportamentul de achiziţionare. Reţelele de socializare par să fie perfecte pentru acest rol. De asemenea, reţelele de socializare sunt folosite din ce în ce mai mult de diverse companii pentru a recompensa şi pentru a-şi păstra vechii clienţi.

Citiţi mai multe informaţii despre cartea „Reţelele de socializare explicate“

Reţelele de socializare sunt un dar incredibil pentru afacerile de peste tot. Pentru prima oară în istorie, se pot crea relaţii şi se poate clădi încredere cu oameni de pretutindeni…prin vocea, prin perspectiva, prin experienţa dumneavoastră. Singura modalitate de a face asta este prin dezvăluirea şi eliberarea conţinutului dumneavoastră într-un mod altruist şi util.

Într-o lume a comunicărilor de afaceri care este tot timpul conectată, în timp real, la nivel global, prioritatea este interacţiunea umană ce duce la legături. Legăturile duc la conştientizare, iar conştientizarea duce la încredere. Încrederea este catalizatorul suprem al beneficiilor de afaceri.

Pentru mulţi oameni, reţelele de socializare înlocuiesc mass-media tradiţională ca formă de educaţie, distribuire de ştiri, descoperire de produse şi divertisment. Locul reţelelor de socializare în această nouă piaţă combinată este să ofere oamenilor provocări consecvente, mici, prin diferite forme de conţinut, pentru a declanşa angajamentul şi pentru a crea, cu timpul, loialitate.

Oamenii petrec timp pe reţelele de socializare, pentru că acestea reprezintă noua piaţă a oraşului, acolo unde o opinie poate ajunge să fie împărţită cu mii de alţi utilizatori.

Cum ştiţi dacă afacerea dumneavoastră este potrivită pentru reţelele de socializare? Ar trebui să experimentaţi, să vă implicaţi complet sau doar să vă afişaţi, pur şi simplu? Răspunsul începe cu un exerciţiu simplu, completând propoziţia „numai noi…“. Numai noi…suntem cei mai mari, cei mai mici, cei mai rapizi, cei care au în fiecare zi cel mai mic preţ. Aveţi cele mai bune servicii, cea mai bogată experienţă, cea mai mare gamă de produse sau cea mai bună poziţionare?

Reţelele de socializare sunt un canal de comunicare foarte rentabil. Majoritatea cercetărilor arată că, din punct de vedere al multor măsurători tradiţionale, rezultatele sunt la fel de bune, sau chiar mai bune, decât cele ale publicităţii plătite.

Una dintre cele mai întâlnite temeri pe care cei care conduc afaceri le au în privinţa reţelelor de socializare, este legată de riscul de a-şi expune compania criticii publice. Dar dacă aveţi produse de încredere şi un serviciu cu clienţii bun, probabil că nu veţi avea foarte mulţi oameni care să vă urască. Un studiu pe care Mark W. Schaefer l-a realizat pentru o companie mare din industria ospitalităţii, arată că doar 0,02% dintre comentariile de pe Facebook din domeniul lor de activitate erau negative.

Indiferent de nivelul de dezvoltare al companiei dumneavoastră, aveţi nevoie de o politică a reţelelor de socializare pentru a vă proteja organizaţia şi angajaţii. Este necesară o politică a felului în care compania dumneavoastră comunică cu lumea exterioară.

Iată câteva elemente esenţiale care ar trebui să fie incluse în politica dumneavoastră cu privire la reţelele de socializare:

  • Cine poate participa în numele companiei? Când? Unde?;
  • Aspecte juridice;
  • Cine deţine conturile?;
  • Cine deţine conţinutul?;
  • Ce pot face angajaţii de acasă?;
  • Aşteptări cu privire la conduita online;
  • Răspunderi şi responsabilităţi;
  • Exemple cu privire la ce ar putea fi considerat abuz din punctul de vedere al timpului petrecut pe reţelele de socializare;
  • Politici de urmat în cazul apariţiei unei urgenţe cum ar fi o ameninţare generată de reţelele de socializare.

Cuprinsul cărţii: „Reţelele de socializare explicate“

  • Introducere: Îmi acordaţi, vă rog, atenţia dumneavoastră?
  • Cele cinci strategii fundamentale ale reţelelor de socializare
    • Oamenii cumpără de la oameni
    • Teoria interacţiunilor mici
    • Mentalitatea proprie reţelelor de socializare
    • Ecosistemul informaţional
    • Conţinutul este catalizatorul
  • Cele mai dificile cinci întrebări cu care te vei confrunta
    • Care este valoarea reţelelor de socializare şi cum o măsurăm?
    • Suntem într-o piaţă de nişă. Chiar trebuie să folosim reţelele de socializare?
    • Cât ar trebui să cheltuim pentru marketingul pe reţelele de socializare?
    • Ce să facem cu aceste comentarii negative?
    • Avem resurse limitate. De unde să începem?
    • Un extraordinar studiu de caz care le reuneşte pe toate
  • Un abecedar al reţelelor de socializare
    • Bloguri
    • Podcasturi
    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Pinterest
    • Google+
    • YouTube
    • SlideShare
    • Site-uri foto