0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing
  4. This is retention
Carte

This is retention

This is retention. Editura
CumpărDetalii carte

Prima carte din România despre păstrarea clienţilor

Autor(i): Mihai Dragnea
Editura: All
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 160 (13x20 cm)
Preţ: 26,90 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Aceasta este prima carte din România despre păstrarea clienţilor.

Nu este o biblie în domeniu, dar este necesară pentru oricine vrea să păstreze un client.

„Cred în Customer Retention. Cred în Lovemarks. Cred în Customer Experience ca formă evoluată a loialităţii. Cred în cei mai buni. Cred în experţi, în cei care nu se vor mulţumi cu a fi experţi din titulatură, ci din convingeri şi idei proprii.“

Acesta este manifestul cu care îşi începe Mihai Dragnea pledoaria pentru autenticitate, responsabilitate şi creativitate în relaţia cu clienţii.

În goana după cotă de piaţă şi profit se investesc foarte multe resurse în atragerea clienţilor noi, iar relaţia cu clienţii existenţi este adeseori neglijată.

Foarte important: Customer Retention nu se referă la loializarea clienţilor, ci la păstrarea celor care intenţionează să renunţe.

Customer Loyalty este pentru cei pe care vrei să îi răsplăteşti că îţi sunt clienţi.

Este vorba despre două segmente diferite cărora trebuie să le corespundă abordări de business distincte.

Clienţii îşi exprimă opiniile oriunde, online mai ales, şi au o mare putere de decizie, inclusiv pe aceea de a schimba valorile şi credinţele unei companii.

A-i trata nediferenţiat pe cei care vor să renunţe la produsele şi serviciile tale şi pe cei care îţi sunt fideli este ca şi cum ai trage cu tunul la un concurs de tir cu arcul.

Păreri despre cartea „This is retention“

„Aş recomanda această carte ca lectură obligatorie pentru toate persoanele dintr-o companie, de la front office până la management. În orice moment şi la orice palier ierarhic, pot fi luate decizii care să ajute compania să îşi păstreze clienţii mulţumiţi şi această mulţumire să fie tradusă în fidelitate. Mihai ne arată exact cum trebuie tratată problema retenţiei şi reuşeşte să explice importanţa unor decizii potrivite luate în deplină cunoştinţă de cauză, atât business, cât şi customer oriented.“ (Andrei Cismaru, Social Media Manager la Bitdefender)

„Mihai este un artist desăvârşit. Iar arta sa stă în măiestria cu care reuşeşte să pună în practică una dintre cele mai frumoase discipline de business, relaţia cu clienţii.“ (Mădălina Vilău, Managing Director, Marketing Insiders Group)

This is retention vine cu informaţii foarte bine documentate despre loializare şi retenţie, două instrumente de marketing despre care nu mulţi ştiu că sunt diferite. Cu un stil diplomatic şi pe alocuri umoristic, Mihai ne vorbeşte despre provenienţa acestor instrumente şi ne ajută să le diferenţiem prin simpla aprofundare a istoriei lor. Specialiştii în marketing vor înţelege, după citirea acestei cărţi, că uneori şi-au targetat greşit clienţii, dar vor şti ce şi cum să îmbunătăţească pe viitor.“ (Gabriela Udeanu, Founder, Buzzle.ro)