0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Ştiinţe de frontieră
  3. Primii paşi practici către... MOTORUL CU APĂ
Carte

Primii paşi practici către... MOTORUL CU APĂ

Primii paşi practici către... MOTORUL CU APĂ. Editura Shambala
CumpărDetalii carte

Autor(i): Gregorian Bivolaru
Editura: Shambala
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 277 (15x21 cm)
Preţ: 20,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Motorul cu apă a ajuns să fie considerat un mit de către cei neavizaţi, dar a devenit tot mai evident în ultima vreme că dezvoltarea lui a fost suprimată de către conspiratorii Noii Ordini Mondiale.

Este semnificativ că mulţi dintre genialii inventatori care s-au ocupat de conceperea şi dezvoltarea motorului cu apă au dispărut în mod misterios ori s-au oprit inexplicabil din cercetările lor.

Pe măsură ce ne aventurăm din ce în ce mai adânc în literatura tehnică şi ştiinţifică din acest domeniu, găsim şi suntem fascinaţi de articole, descrieri şi investigaţii ce combină ştiinţa, istoria, economia şi destine ale unor oameni de geniu.

„Natura nu este niciodată guvernată de legi rigide, ci este coordonată, cu o nebănuită înţelepciune, atât de legile divine, cât şi de anumite procese ritmice, corespondente. Natura nu evoluează deloc în conformitate cu prejudecăţile osificate ale chimiştilor sau ale fizicienilor. Aşa cum am putut să constat natura exclude din principiu combustia ca mijloc de creştere. Prin urmare, aproape toate maşinăriile contemporane sunt nefireşti, căci ele sunt construite în conformitate cu nişte premise artificiale. Natura recurge întotdeauna la forme bio-dinamice de mişcare, ce îi oferă condiţiile biologice esenţiale pentru apariţia şi menţinerea vieţii. Scopul ei – adeseori nebănuit – este acela de a recrea starea primordială, fundamentală

a substanţei pornind de la materia, aşa-zis grosieră, ce îi permite menţinerea treptei evolutive mai vechi sau saltul necesar la o treaptă energetică superioară. Toate acestea fac posibilă capacitatea ei constantă de a evolua. Fără o adecvată creştere a rezervei energetice nu ar putea exista nici evoluţie şi nici dezvoltare.

Aceasta evidenţiază incompletitudinea crasă a aşa-numitei legi a conservării energiei şi, ca urmare, face să transpară lacunele legii gravitaţiei, aşa cum este ea acceptată actualmente. Pe măsură ce ne dăm seama de aceasta, devine cu putinţă să constatăm că toate celelalte dogme ştiinţifice îşi pierd astfel orice bază raţională sau practică.“ (Viktor Schauberger

Cuprinsul cărţii: „Primii paşi practici către... MOTORUL CU APĂ“

  • ÎN LOC DE PREFAŢĂ
    • Renunţarea la folosirea energiei nucleare deschide calea noilor tehnologii, mult mai sigure şi nepoluante
    • Automobilul Genepax H2O
    • O tehnologie revoluţionară: reactorii de fuziune la rece
    • Proiectul japonez „Hidrogen şi pile de combustie“
    • Carburanţi din alge
    • Motocicleta Genesis EVX7
  • PREAMBUL
  • ŞTIINŢA MODERNĂ ŞI APA
  • CE ESTE APA PENTRU VIEŢUITOARE?
  • POATE FI UTILIZATĂ APA DREPT COMBUSTIBIL PENTRU MOTOARE?
    • Motorul cu apă – între mit şi o evidentă realitate
  • TIPURI PRINCIPALE DE MOTOARE
    • Câte ceva despre motorul cu explozie
    • Motorul cu implozie – o descoperire uimitoare
  • CÂŢIVA MARI INVENTATORI CARE AU UTILIZAT APA DREPT COMBUSTIBIL ÎN MOTOARELE PE CARE LE-AU INVENTAT
    • 50 d. Hr. – Heron din Alexandria: Eolipila
    • 1893 – Rudolf Diesel: Motorul Diesel
    • 1894 – Donât Bănki: Injecţia cu apă
    • 1898 – Pierre Clerget: Aditivarea carburantului cu apă /alcool
    • 1920 – Paul Sabatier: Hidrogenarea pe nichel
    • 1928 – Emile Weber: Carburatorul chimic
    • 1931 – Philippe Caire şi Dmitry Balachowski: Catalex-ul
    • 1930 – Charles Nelson Pogue: Carburatorul Pogue
    • 1941 – Albert Fioc şi Rene Le Grain: Gazogenul
    • 1970 – Pratt şi Whitney
    • 1974-1975 – Jean Chambrin
    • 1990 – Stanley Meyer
    • 1991 – Markou şi Pattas
    • 1998 – Paul Pantone
    • 2008 – Radu Chiriac
    • 2009 – Jean-François Mirabella
    • Catalizatorul ultra performant cu hidrogen
    • Electricitatea terestră la îndemâna tuturor
    • Dennis Lee, la punctul mort
    • Motorul MYT: mic, dar puternic!
    • Gillier-Pantone mereu în actualitate
    • „Şoareci în levitaţie magnetică“
    • Electricitate şi desalinizare prin utilizarea apelor aşa-zis uzate
  • CARBURANŢII SINTETICI
    • Prelucrarea combustibililor
  • INFORMAŢII PRACTICE DE BAZĂ
    • Motorul Diesel
    • Câte ceva despre injecţie
    • Rata de încărcare (rata de sarcină)
    • Regulatorul de viteză al pompei de injecţie
    • Regulatorul Min-max
    • Regulatorul „toate vitezele“
    • Despre statism
    • Protocoalele de test
    • Istoricul succint al reactorilor Retrokit
    • Planurile SPAD (Sistem Periferic de Ameliorare Dinamică)
    • Sfaturi utile pentru utilizarea SPAD-ului
    • Instrucţiuni esenţiale de depanare a motoarelor ce sunt echipate cu Retrokit sau cu un sistem asemănător
  • STANLEY MEYER – PILA DE COMBUSTIE CU APĂ, GHID PRACTIC
    • Descriere pe scurt a modului de funcţionare
    • Avem hidrogen. De aici încotro?
    • Motor magnetic de tip free-energy (energie gratuită liberă)
  • ALTE CURIOZITĂŢI UIMITOARE REFERITOARE LA APĂ
    • Un român genial: Henri Coandă
  • BIZARA „ÎNGROPARE“ A INVENŢIILOR DE ACEST GEN ŞI SFÂRŞITUL SUSPECT AL CÂTORVA CERCETĂTORI GENIALI
    • Rudolf Diesel
    • Pierre Clerget
    • Paul Sabatier
    • Charles Nelson Pogue
    • Un mare geniu: Viktor Schauberger
    • Paul Pantone
    • Andrija Puharich
    • Daniel Dingel
    • Ken Rasmussen
    • Stanley Meyer
    • John Andrews
    • Phil Stone
  • UN SCURT ISTORIC AL DESCOPERIRILOR UMANITĂŢII
    • Mileniile X-VIII î.Hr.
    • Mileniul al VI-lea î.Hr.
    • Mileniul al V-lea î.Hr.
    • Mileniul al IV-lea î.Hr.
    • Mileniul al III-lea î.Hr.
    • Primul mileniu î.Hr.
    • Primul mileniu d.Hr.
    • Al doilea mileniu d.Hr.
  • GLOSAR DE TERMENI