0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă colecţii
  3. Colecţia „Responsabilitatea socială în afaceri“

Colecţia „Responsabilitatea socială în afaceri“

Dezvoltarea afacerilor sociale

Dezvoltarea afacerilor sociale. Editura Curtea Veche
CumpărDetalii carte

Autor(i): Dr. Muhammad Yunus, Karl Weber
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Responsabilitatea socială în afaceri
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 192 (15x24 cm)
Preţ: 30,83 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În numai câţiva ani, afacerea socială a trecut de la o simplă idee la realitatea vie, cu o evoluţie rapidă. Deja produce îmbunătăţiri în vieţile multor oameni şi este pe cale să devină, într-o manieră explozivă, una dintre cele mai importante tendinţe sociale şi economice ale lumii. Pe parcursul acestei cărţi, voi explica teoria afacerii sociale, voi relata câteva exemple de afaceri sociale.

Responsabilitatea socială corporatistă în sprijinul resurselor umane

Responsabilitatea socială corporatistă în sprijinul resurselor umane. Editura Curtea Veche
CumpărDetalii carte

Un parteneriat necesar pentru dezvoltarea unor practici responsabile în afaceri

Autor(i): Elaine Cohen
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Responsabilitatea socială în afaceri
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 368 (15x24 cm)
Preţ: 33,72 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Ce legătură există între responsabilitatea socială corporatistă şi resursele umane? Recrutarea personalului, programele de instruire profesională, sănătatea şi siguranţa angajaţilor, implicarea acestora în viaţa comunităţii şi atitudinea lor faţă de mediu – toate capătă o nouă dimensiune, dacă sunt abordate din dubla perspectivă a resurselor umane conştiente de impactul social al corporaţiilor.

Capitalismul moral

Capitalismul moral. Editura Curtea Veche
CumpărDetalii carte

O reconciliere a interesului privat cu binele public

Autor(i): Stephen B. Young
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Responsabilitatea socială în afaceri
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 390 (13x20 cm)
Preţ: 23,12 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Principiile capitalismului moral sunt valabile pentru orice tip de companie, mică sau multinaţională şi pentru orice tip de economie, tradiţională sau postindustrială. Ideea centrală a capitalismului moral este că succesul sustenabil al unei companii depinde de măsura în care modelul său de afaceri încorporează principiul responsabilităţii sociale şi al obligaţiei de bună administrare