Colecţia „Responsabilitatea socială în afaceri“
Autor(i): Dr. Muhammad Yunus, Karl Weber
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Responsabilitatea socială în afaceri
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 192 (15x24 cm)
Preţ: 30,83 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile
În numai câţiva ani, afacerea socială a trecut de la o simplă idee la realitatea vie, cu o evoluţie rapidă. Deja produce îmbunătăţiri în vieţile multor oameni şi este pe cale să devină, într-o manieră explozivă, una dintre cele mai importante tendinţe sociale şi economice ale lumii. Pe parcursul acestei cărţi, voi explica teoria afacerii sociale, voi relata câteva exemple de afaceri sociale.Un parteneriat necesar pentru dezvoltarea unor practici responsabile în afaceri
Autor(i): Elaine Cohen
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Responsabilitatea socială în afaceri
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 368 (15x24 cm)
Preţ: 33,72 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile
Ce legătură există între responsabilitatea socială corporatistă şi resursele umane? Recrutarea personalului, programele de instruire profesională, sănătatea şi siguranţa angajaţilor, implicarea acestora în viaţa comunităţii şi atitudinea lor faţă de mediu – toate capătă o nouă dimensiune, dacă sunt abordate din dubla perspectivă a resurselor umane conştiente de impactul social al corporaţiilor.O reconciliere a interesului privat cu binele public
Autor(i): Stephen B. Young
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Responsabilitatea socială în afaceri
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 390 (13x20 cm)
Preţ: 23,12 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile
Principiile capitalismului moral sunt valabile pentru orice tip de companie, mică sau multinaţională şi pentru orice tip de economie, tradiţională sau postindustrială. Ideea centrală a capitalismului moral este că succesul sustenabil al unei companii depinde de măsura în care modelul său de afaceri încorporează principiul responsabilităţii sociale şi al obligaţiei de bună administrare