0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă edituri
  3. Editura „All“ (pag. 9)

Editura „All“ (pag. 9)

Planul eficace de marketing

Planul eficace de marketing. Editura All
CumpărDetalii carte

O metodă verificată pentru companiile de orice mărime

Autor(i): Peter Knight
Editura: All
Anul apariţiei: 2005
Pagini: 176 (13x20 cm)
Preţ: 24,90 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Dacă aveţi un produs sau un serviciu din care doriţi să vindeţi mai mult, din ce în ce mai mult, şi doriţi să utilizaţi banii înţelept şi în cel mai bun mod cu putinţă, atunci aveţi nevoie de un Plan Eficace de Marketing.

Dezvoltarea afacerii

Dezvoltarea afacerii. Editura All
CumpărDetalii carte

Strategie pentru mica intreprindere

Autor(i): David Butler
Editura: All
Colecţia: ALL pentru întreprinzători
Anul apariţiei: 2005
Pagini: 208 (13x20 cm)
Preţ: 24,90 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Dezvoltarea afacerii“ constituie o carte necesară şi accesibilă tuturor celor care doresc să-şi dezvolte o afacere.

Ea reprezintă, de asemenea, un nepreţuit ghid pentru directorii-proprietari ai întreprinderilor mici.

Planificarea afacerii

Planificarea afacerii. Editura All
CumpărDetalii carte

Ghid de start

Autor(i): David Butler
Editura: All
Colecţia: ALL pentru întreprinzători
Anul apariţiei: 2006
Pagini: 286 (13x20 cm)
Preţ: 24,90 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Într-un studiu recent al SFEDI (Iniţiativa de Dezvoltare a Întreprinderii – Firma Mică) – realizat pe baza unei anchete implicând 486 de bancheri şi contabili – este menţionată lipsa de planificare drept cauză cea mai frecvenţă a eşuării afacerilor.

Calea Gallup. Economia emoţională

Calea Gallup. Economia emoţională. Editura All
CumpărDetalii carte

Calea sigură către succes

Autor(i): Gabriel Gonzalez-Molina, Curt Coffman
Editura: All
Colecţia: Seria Gallup
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 248 (13x20 cm)
Preţ: 15,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În cel mai recent ghid al său, cea mai cunoscută firmă de consultanţă de management din lume vă dezvăluie cel mai valoros bun al companiei dumneavoastră şi vă arată cum dezvoltarea acestui bun poate duce la un salt enorm în ceea ce priveşte eficienţa costurilor şi profiturile.

Testarea unei idei de afaceri

Testarea unei idei de afaceri. Editura All
CumpărDetalii carte

Ce ar trebui să facă antreprenorii şi directorii înainte de a scrie un plan de afaceri

Autor(i): John Mullins
Editura: All
Colecţia: ALL pentru întreprinzători
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 320 (-x- cm)
Preţ: 24,90 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Aveţi o idee pentru o afacere nouă? Testaţi-o mai întâi, pentru a vă asigura că aceasta într-adevăr va funcţiona, înainte de a înveşti în ea prea mult timp şi bani.

Manager contra curentului

Manager contra curentului. Editura All
CumpărDetalii carte

Ce fac marii manageri altfel decât ceilalţi

Autor(i): Marcus Buckingham, Curt Coffman
Editura: All
Colecţia: Seria Gallup
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 240 (13x20 cm)
Preţ: 39,90 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cartea de faţă este prima care prezintă acest fundamental instrument de măsurare şi care demonstrează legătură între opiniile angajaţilor şi productivitate, profit, satisfacţia clienţilor şi rata profitului.

Know-how

Know-how. Editura All
CumpărDetalii carte

8 abilităţi care-i diferenţiază pe liderii de succes

Autor(i): Ram Charan
Editura: All
Colecţia: Management şi comunicare
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 256 (13x20 cm)
Preţ: 24,90 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Strălucită, extrem de practică şi cuprinzătoare, de o înţelepciune aproape profetică, lucrarea este elaborată în urma studiilor de o viaţă ale lui Ram Charan, care a avut acces în culisele multora dintre cele mai mari corporaţii din lume. Este un adevărat manual de leadership.

Six sigma

Six sigma. Editura All
Detalii carte

Cum îşi îmbunătăţesc performanţele GE, Motorola şi alte companii de top

Autor(i): Peter S. Pande, Robert P. Neuman, Roland R. Cavanagh
Editura: All
Colecţia: Top management
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 416 (13x20 cm)
Preţ: 49,90 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Lucrarea descrie metoda Six Sigma, precum şi diverse studii de caz referitoare la marile corporaţii de succes care au implementat această metodă.

Încrederea

Încrederea. Editura All
CumpărDetalii carte

Cheia succesului în afaceri, profesie şi viaţa personală

Autor(i): Sally Bibb, Jeremy Kourdi
Editura: All
Colecţia: Management şi comunicare
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 240 (13x20 cm)
Preţ: 34,90 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Încrederea este o resursă foarte importantă pentru companii, instituţii, dar şi în viaţa profesională şi personală a fiecăruia. Cartea încearcă să demonstreze acest adevăr, pe care deseori tindem să-l uităm. Ea se adresează în special celor ce activează în lumea afacerilor, însă şi tuturor celor care vor să înţeleagă importanţa încrederii în viaţa socială.

Pagini cu rezultate:
1789101117