0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă edituri
  3. Editura „Publica“ (pag. 21)

Editura „Publica“ (pag. 21)

Coaching pentru performanţă

Coaching pentru performanţă. Editura
CumpărDetalii carte

Practica şi principiile coachingului şi ale leadershipului

Autor(i): Sir John Whitmore
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 244 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Coaching pentru performanţă“ ilustrează ceea ce înseamnă coaching cu adevărat, la ce foloseşte, când şi în ce măsură poate fi folosit şi cine îl poate practica aşa cum trebuie.

Super Freakonomics

Super Freakonomics. Editura
CumpărDetalii carte

Răcirea globală, patriotismul prostituatelor şi motivele pentru care teroriştii-kamikaze ar trebui să-şi facă asigurare de viaţă

Autor(i): Stephen J. Dubner, Dr. Steven D. Levitt
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 320 (14x20 cm)
Preţ: 52,98 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Pentru Dubner şi Levitt, economia nu este doar o disciplină care se studiază în universităţi, nici simplă explicaţie matematică. Economia este pentru ei una dintre dimensiunile lumii în care trăim zi de zi şi din acest motiv au optat pentru „freakonomie“, adică pentru reabilitarea banalului prin apelul la bizarerii statistice şi logice.

Change by design

Change by design. Editura
CumpărDetalii carte

Cum transformă gândirea specifică designului organizaţiile şi inspiră inovaţia

Autor(i): Tim Brown
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 288 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cartea lui Tim Brown se adresează în special liderilor creativi, care au înţeles că pentru a se «reinventa» trebuie să-şi concentreze atenţia asupra dimensiunii umane. În acelaşi mod, gândirea specifică designului, centrată pe experienţa umană, ne poate îndruma spre următorul pas: transferul abilităţii de a crea produse către generarea unei adevărate experienţe pentru utilizatori.

Design of Business

Design of Business. Editura
CumpărDetalii carte

Cum să transformi principiile de design în avantaj competitiv

Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 184 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cele mai multe companii vor să inoveze. Să vină cu ceva care să schimbe lumea, ca iPod sau ca Facebook.

Unele fac eforturi, investesc în dezvoltare, plătesc designeri, consultanţi şi aşa mai departe. Dar rezultatele nu sunt decât rareori pe măsura eforturilor.

Orice reclamaţie este un cadou

Orice reclamaţie este un cadou. Editura
CumpărDetalii carte

Cum să recâştigăm loialitatea clienţilor când lucrurile nu merg bine

Autor(i): Janelle Barlow, Claus Møller
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 427 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

O reclamaţie este un cadou pentru că e începutul unui dialog între companie şi clienţii ei, putând fi folosită pentru a creşte calitatea produselor şi a serviciilor. Chiar şi cele mai incomode reclamaţii pot fi folosite pentru a câştiga capital de imagine şi pentru a îmbunătăţi performanţa companiei.

Arta posibilului

Arta posibilului. Editura
CumpărDetalii carte

Transformarea vieţii profesionale şi personale

Autor(i): Benjamin Zander, Rosamund Stone Zander
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 248 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Arta posibilului“oferă un set de practici revoluţionare ce stimulează creativitatea în cadrul tuturor activităţilor umane. Pătrunsă de energia dinamicului lor parteneriat, cartea îmbină extraordinarul talent organizatoric, didactic şi comunicaţional al lui Ben cu geniul dovedit de Rosamund Stone Zander în crearea de paradigme inovative în sprijinul realizării personale şi profesionale.

Screw it, let`s do it

Screw it, let`s do it. Editura
CumpărDetalii carte

Lecţii din şcoala vieţii

Autor(i): Richard Branson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 208 (14x20 cm)
Preţ: 43,34 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Screw it, Let`s do it“ este o atitudine. Este atitudinea care îl caracterizează pe Richard Branson. Cu alte cuvinte, lui Branson îi plac provocările şi le răspunde cu curaj. „Screw It, Let`s Do It“ înseamnă să crezi că poţi face un lucru, chiar dacă alţii sunt sceptici. Trebuie doar să încerci şi iar să încerci, până când reuşeşti.

Scurtături inteligente

Scurtături inteligente. Editura
CumpărDetalii carte

Cum reuşesc hackerii, inovatorii şi figurile emblematice să accelereze succesul

Autor(i): Shane Snow
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 312 (14x20 cm)
Preţ: 43,34 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Scurtături inteligente“ este o carte despre sfidarea regulilor, în care Snow desfiinţează ideile preconcepute despre succes şi arată cum convenţii de genul „trage din greu dacă vrei să-ţi meriţi locul“ împiedică progresul. Autorul explică, de asemenea, de ce copiii nu ar trebui să înveţe tabla înmulţirii şi cum, paradoxal, este mai uşor să construieşti o afacere uriaşă decât una mică.

The Virgin Way

The Virgin Way. Editura
CumpărDetalii carte

Cum să asculţi, să înveţi, să râzi şi să conduci

Autor(i): Richard Branson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 360 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cartea „The Virgin Way – Cum să asculţi, să înveţi, să râzi şi să conduci“ cuprinde unele dintre cele mai pertinente sfaturi ale lui Richard Branson, oferite în urma experienţelor şi întâmplărilor care l-au făcut unul dintre cei mai cunoscuţi şi respectaţi antreprenori.

Oamenii talentaţi vor să fie liberi

Oamenii talentaţi vor să fie liberi. Editura
CumpărDetalii carte

De ce ar trebui să învăţăm să ne placă scurgerile de informaţii, racolările şi parazitismul

Autor(i): Orly Lobel
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 422 (13x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Orly Lobel trage un semnal de alarmă şi vorbeşte despre efectul nociv pe care îl au prejudecăţile asupra inovaţiei în multe domenii şi companii. Implicit, autoarea discută şi despre cum pot avea succes, într-un mediu al mentalităţilor contraproductive, inovatorii, antreprenorii, echipele

de cercetare şi toţi cei a căror muncă presupune creativitate.

Pagini cu rezultate:
1192021222325