0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă edituri
  3. Editura „Publica“ (pag. 21)

Editura „Publica“ (pag. 21)

Încântare

Încântare. Editura
CumpărDetalii carte

Arta de a influenţa sentimentele, gândurile şi acţiunile celorlalţi

Autor(i): Guy Kawasaki
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Încântarea, aşa cum este ea definită de Guy Kawasaki, nu vorbeşte despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transformă situaţiile şi relaţiile interumane. Converteşte ostilitatea în amabilitate şi remodelează amabilitatea în afinitate. Îi transformă pe sceptici şi cinici în persoane încrezătoare, iar pe cei indecişi în indivizi loiali.

Încântarea este un instrument mai puternic decât tehnicile tradiţionale de persuasiune şi manipulare şi chiar mai eficient decât tehnicile clasice de marketing de care toată lumea abuzează.

A vinde e omeneşte

A vinde e omeneşte. Editura
CumpărDetalii carte

Adevărul surprinzător despre cum să-i convingi pe ceilalţi

Autor(i): Daniel H. Pink
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 302 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Aceasta este o carte despre vânzări. Dar nu seamănă cu nicio carte despre vânzări pe care aţi citit-o (sau ignorat-o) până acum. Asta deoarece vânzările, în toate formele - fie că vorbim de Buick-uri sau de prezentarea unor idei într-o şedinţă- s-au schimbat mai mult în ultimii zece ani decât în întreg secolul trecut. Majoritatea lucrurilor pe care credem că le înţelegem în legătură cu vânzările sunt construite pe o fundaţie de principii care s-a năruit.

Confesiunile unui vorbitor public

Confesiunile unui vorbitor public. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Scott Berkun
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Managerilor şi profesorilor – şi oricui comunică şi se aşteaptă să fie ascultaţi – cartea „Confesiunile unui vorbitor public“ le oferă punctul de vedere al unui iniţiat despre cum să prezinţi idei într-un mod eficient.

Este o călătorie unică, distractivă şi plină de învăţăminte printre dificultăţile şi reuşitele trăite de Scott de-a lungul celor peste 15 ani în care a ţinut frecvent discursuri unor categorii diverse de persoane.

Buyology

Buyology. Editura
CumpărDetalii carte

Adevăruri şi minciuni despre motivele pentru care cumpărăm

Autor(i): Martin Lindstrom
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cât de multe ştim despre motivele pentru care cumpărăm?

Ce ne influenţează cu adevărat în talmeş-balmeşul mesajelor din lumea actuală?

În cartea „Buyology“, Martin Lindstrom ne prezintă descoperirile uimitoare pe care le-a făcut în timpul unui inovator studiu de neuromarketing, desfăşurat pe o perioadă de trei ani şi ale cărui costuri s-au ridicat la şapte milioane de dolari – un experiment de ultimă oră, care a examinat minţile a 2000 de voluntari din întreaga lume, în raport cu expunerea la diverse reclame, logo-uri, spoturi publicitare, branduri şi produse.

Steve Jobs - biografia autorizată

Steve Jobs - biografia autorizată. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Walter Isaacson
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 664 (16x23 cm)
Preţ: 81,88 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Steve Jobs ştia că cea mai bună cale de a crea valoare în secolul XXI rezidă în conectarea creativităţii cu tehnologia, aşa că a construit o companie în cadrul căreia salturile imaginaţiei s-au îmbinat cu remarcabile reuşite din domeniul ingineriei. El şi colegii săi de la Apple au fost capabili să gândească diferit: nu au contribuit doar la dezvoltarea unor produse superioare din punct de vedere tehnologic, ci au creat dispozitive complet noi şi servicii despre care consumatorii nici măcar nu ştiau că au nevoie.

Emotionomics

Emotionomics. Editura
Detalii carte

Cum să câştigi inimile şi minţile oamenilor

Autor(i): Dan Hill
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 504 (14x20 cm)
Preţ: 56,84 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Timp îndelungat, emoţiile au fost ignorate şi la mare preţ au fost raţiunea şi eficienţa. Numai că oamenii sunt influenţaţi în primul rând de sentimente atunci când iau o decizie.

Dan Hill şi-a propus să afle cum trebuie conduse companiile şi afacerile în secolul XXI. În Emotionomics, face o analiză concisă a acelor idei din psihologie şi psihiatrie care explică modul nostru de funcţionare.

Emotionomics ne spune cum poate fi micşorată distanţa dintre a spune şi a simţi. Codul emoţional, odată stăpânit, oferă cheia pentru o mai bună gestionare a dinamicii care determină vânzările şi productivitatea unei companii.

Brief

Brief. Editura
CumpărDetalii carte

99 de chestii pe care aş fi vrut să le ştiu când am intrat în publicitate

Autor(i): Sorin Trâncă
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 224 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

9 secrete ale muncii de creaţie, după Sorin Trâncă:

  • „Când nu‑ţi vine ideea, eşti pe-aproape.“
  • „Doar unu la sută din ideile tale contează.“
  • „Un copywriter bun ştie când nu trebuie să scrie nimic.“
  • „Un creativ bun e un bun traducător.“
  • „Directorul de creaţie are patru minute pentru tine.“
  • „Când, în sfârşit aleg, oamenii aleg emoţional.“
  • „Cea mai importantă idee a ta e următoarea.“
  • „Secretul productivităţii? Planul B la planul B.“
  • „Curiozitatea e cea mai la îndemână formă de inteligenţă.“

Viaţa mea în publicitate & Publicitate ştiinţifică

Viaţa mea în publicitate & Publicitate ştiinţifică. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Claude C. Hopkins
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 272 (10x17 cm)
Preţ: 27,94 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Acest volum conţine două cărţi de referinţă:

  • „Publicitate ştiinţifică“ - clasicul abecedar citit şi astăzi de către cei mai buni autori de slogane publicitare ai momentului - a fost publicată pentru prima oară în anul 1923.
  • „Viaţa mea în publicitate“ scrisă patru ani mai târziu.
Citind aceste două capodopere, veţi ajunge la concluzia surprinzătoare că cele mai noi strategii de marketing au fost descoperite şi documentate în urmă cu mai bine de 70 de ani.

Funky Business

Funky Business. Editura
CumpărDetalii carte

Talentul face capitalul să danseze

Autor(i): Jonas Ridderstrale, Dr. Kjell A. Nordström
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 311 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În „Funky Business“, Kjell Nordström şi Jonas Ridderstråle lansează un manifest al noii lumi a afacerilor. Uitaţi ce-a fost înainte; aici se scrie viitorul organizaţiilor şi al liderilor. Toţi suntem condamnaţi la libertate. Trebuie să înţelegem ce pune în mişcare societatea de mâine. Nu putem lăsa pe seama politicienilor şi a directorilor această responsabilitate.

Confesiunile unui bancher toxic

Confesiunile unui bancher toxic. Editura
CumpărDetalii carte

Tuturor celor care încă mai au încredere în banca lor

Autor(i): Cresus
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 200 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Confesiunile unui bancher toxic“ este dedicată tuturor acelora care încă mai au încredere în banca lor şi poate servi drept ghid de comportare oricui păşeşte pragul unei bănci. Se spune că un om avertizat face cât doi. Niciodată nu s-a mers atât de departe în demistificarea meseriei de bancher.

Pagini cu rezultate:
119202122