0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Daniel H. Pink

Cărţi de Daniel H. Pink

Daniel H. Pink.
Daniel H. Pink

Daniel H. Pink este autor de bestselleruri și editorialist The New York Times, Harvard Business Review și Wired.

Este unul dintre cei mai apreciați oratori ai momentului, susținând seminarii și prelegeri pentru corporații, asociații profesionale și universități din întreaga lume despre transformarea radicală a modului în care funcționează economia și despre noua tipologie a locurilor de muncă.

Dacă doriți mai multe informații despre Daniel H. Pink puteți urma linkurile următoare:

danpink.com => Daniel H. Pink

en.wikipedia.org => Daniel H. Pink

goodreads.com => Daniel H. Pink


Cărţi de Daniel H. Pink


O minte cu totul nouă

De ce oamenii care au emisfera dreaptă a creierului dinamizată vor guverna viitorul

Autor(i): Daniel H. Pink
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Biblioterapia
Anul apariţiei: 2019
Pagini: 288 (13x20 cm)
ISBN:9786064403681
Preţ: 45,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Viitorul le aparține unor oameni diferiți, cu o gândire diferită: artiști, inventatori, designeri, povestitori, pe scurt, persoane cu o gândire holistică. Este momentul ca emisfera dreaptă să intre în acțiune, ea fiind următoarea pe scara evoluției.

Era informațională, bazată pe o logică lineară, rămâne tot mai în urmă. În față, se văd zorii Erei conceptuale, care se construiește cu inventivitate și empatie, de oameni aflați în căutarea unui nou sens.

Care ar fi soluția, pentru a prospera în aceste vremuri?

A vinde e omenește

Adevărul surprinzător despre cum să-i convingi pe ceilalți

Autor(i): Daniel H. Pink
Editura: Publica
Colecţia: Brand Minds
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 302 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Aceasta este o carte despre vânzări. Dar nu seamănă cu nicio carte despre vânzări pe care ați citit-o (sau ignorat-o) până acum. Asta deoarece vânzările, în toate formele - fie că vorbim de Buick-uri sau de prezentarea unor idei într-o ședință- s-au schimbat mai mult în ultimii zece ani decât în întreg secolul trecut. Majoritatea lucrurilor pe care credem că le înțelegem în legătură cu vânzările sunt construite pe o fundație de principii care s-a năruit.

Drive

Ce anume ne motivează cu adevărat

Autor(i): Daniel H. Pink
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 264 (14x20 cm)
Preţ: 55,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

În „Drive“, una dintre cele mai provocatoare și convingătoare cărți ale ultimilor ani, el susține că secretul satisfacției și performanței superioare – la serviciu, la școală și acasă – este nevoia profund umană de a ne dirija propriile vieți, de a învăța și de a crea lucruri noi, de a deveni mai buni și de a face din lume un loc mai bun.

Când

Secretele științifice ale momentului perfect

Autor(i): Daniel H. Pink
Editura: Publica
Colecţia: Brand Minds
Anul apariţiei: 2018
Pagini: 320 (14x21 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cu toții știm, în teorie, că este bine să ne dăm timp și să facem lucrurile la momentul potrivit. De cele mai multe ori, ne gândim la asta ca la o artă. Însă Daniel Pink ne arată că timpul este o știință, o ecuație pe care o poți rezolva dacă vrei să muncești mai inteligent și să trăiești mai bine.