0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de David L. Rogers

Cărţi de David L. Rogers

David L. Rogers.
David L. Rogers

David L. Rogers este profesor la Columbia Business School și expert de renume internațional în brand și strategie digitală, cunoscut pentru modelul inovator al rețelelor de clienți pe care l-a elaborat.

Cercetările sale vizează transformarea digitală, în special big data, „internetul lucrurilor“, cumpărături prin smartphone în magazine, randamentul investiției în marketing digital și partajarea datelor.

A mai publicat trei cărți de referință în domeniu, printre care și „The Network Is Your Customer: Five Strategies to Thrive in a Digital Age“.

În calitate de director de programe la Columbia Business School, David L. Rogerssusține prelegeri și workshopuri în fața directorilor executivi de talie mondială din peste 64 de țări.

Este fondatorul și una dintre gazdele conferinței BRITE, care reunește directori executivi și de marketing, antreprenori și reprezentanți ai firmelor de top din tehnologie și media cu scopul de a aborda provocările construirii de branduri puternice în era digitală.

David L. Rogers a oferit consultanță unor companii multinaționale prestigioase și are apariții atât în presa scrisă, cât și televizată.

În 2009 a primit Premiul pentru Brand Leadership la World Brand Congress.

Este membru al Marketing Hall of Fame și președinte al New York American Marketing Association.

Dacă doriți mai multe informații despre David L. Rogers puteți urma linkurile următoare:

davidrogers.digital => David L. Rogers

business.columbia.edu => David L. Rogers

linkedin.com => David L. Rogers


Cărţi de David L. Rogers


Transformarea digitală

Cum să-ți regândești afacerea în era internetului

Autor(i): David L. Rogers
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Cărți cheie
Anul apariţiei: 2022
Pagini: 432 (15x23 cm)
ISBN:9786064413536
Preţ: 55,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Un specialist în big data îți arată, pas cu pas, strategiile prin care afacerea ta se poate reinventa în contextul transformărilor radicale impuse de era digitală. Ca să rămâi de succes și să prosperi în lumea businessului.