The Power of WOW
Cum să-ți electrizezi munca și viața punând serviciile pe primul loc
Autor(i): Mark Dagostino, Tony HsiehEditura: Publica
Colecţia: Customer service
Anul apariţiei: 2020
Pagini: 596 (14x20 cm)
ISBN:9786067224078
Preţ: 55,00 Lei
Disponibilitate: în stoc
De la crearea sa în timpul boomului „dot com“ din 1999 și până la momentul în care a fost cumpărată de Amazon în 2009, Zappos, compania de servicii pentru clienți, continuă să uimească datorită spiritului său antreprenorial perturbator și angajaților săi radical de inovatori.
În permanentă dezvoltare pe parcursul ultimelor două decenii, Zappos a depășit durata de viață aparent inevitabil de scurtă a companiilor obișnuite.
Cum reușește oare?
În „The Power of WOW“, continuarea cărții lui Tony Hsieh intitulate „Cum să livrezi fericire“, angajații Zappos din toate departamentele împărtășesc poveștile impresionante și lecțiile de afaceri și de viață pe care le-au învățat, de la cum să ofere servicii empatice pentru clienți în cazul unei situații devastatoare la cum să creeze o structură organizațională autoorganizată folosind „Dinamica Bazată pe Piață“ și orice altceva.
Vioaie și plină de voci diverse și autentice, „The Power of WOW“ le oferă cititorilor o imagine exclusivă și captivantă a modului în care Zappos își găsește motivația și în care le oferă celor pasionați ocazia de a-și dezlănțui la locul de muncă forțele nedescoperite pentru a dezvolta compania pornind de la interior.
Fie că sunteți client, angajat, lider în afaceri, acționar, antreprenor sau pur și simplu cititor, „The Power of WOW“ vă va arăta cum se poate schimba totul – afacerile, comunitatea și viața – când conduceți cu umanitate și când aduceți această calitate la locul de muncă.
Clienții nu pot iubi o companie dacă n-o iubesc angajații mai întâi, iar Zappos dovedește acest lucru.
Multor directori le place să scrie cărți despre cât de grozave sunt companiile lor; de data aceasta, e o plăcere să aflăm poveștile chiar de la oamenii care lucrează acolo.
O lectură obligatorie despre o afacere extraordinară. Tony și compania sa au descoperit cum să maximizeze eficiența organizațională cu inima, iar o mare parte din poveste e împărtășită aici cu transparență, modestie și talent.
Cartea oferă o imagine asupra viitorului productivității pe această planetă, în mod sustenabil și cu o eleganță eficientă.
Cartea prezintă vulnerabilitatea, realitățile, punctele tari și punctele slabe ale unei companii admirabil de umane, care pleacă de la principiul său de bază: oamenii pe primul loc.
„The Power of WOW“ nu este o carte-fenomen social, ci o asigurare că percepția și realitatea sunt, de fapt, unul și același lucru.
Zappos este un exemplu important de companie modernă care a adoptat un adevăr simplu: angajații pasionați sunt cel mai important activ al oricărei organizații.
Această carte ne amintește că niciun lider din domeniul afacerilor nu-și poate permite să ignore valoarea unei forțe de muncă inspirate.
Cuprinsul cărţii: „The Power of WOW“
- Introducere. Un scop mai înalt
- Conectarea
- În inima unei culturi centrate pe servicii
- Puterea oamenilor
- Individualitatea bine-venită
- Încrederea în acțiune
- Dincolo de profit
- Cultivarea
- Dincolo de suprafață
- Navigarea printre schimbări
- Împărtășirea valorilor
- Determinarea schimbărilor
- Crearea
- Primii adoptatori
- Revoluția evoluției
- Viitorul, acum
- Puterea Zappos Adaptative
- Postfață
- Legământul de angajare
- Mulțumiri
- Detalii despre Zappos