0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Alex Mucchielli
#LoveDigital Social Media Growth Summit e un eveniment dedicat solopreneurilor, freelancerilor și coach-ilor, care, la fel ca tine, sunt gata să își amplifice prezența și influența în lumea social media.
Alătură-te celor 20+ experți și descoperă cum să-ți mărești impactul pe social media și să-ți crești afacerea online.
Înregistrează-te ACUM

Cărţi de Alex Mucchielli

Alex Mucchielli, unul dintre cei mai reputați specialiști în științele comunicării, a fost profesor la Universitatea Paul Valery-Montpellier III, unde a fondat departamentul de științe ale informării și comunicării.

Dintre cărțile publicate amintim: Theorie systemique des communications (1999), Etudes de communication. Le dialogue avec la technologie (coord., 2006), Communication et influence. Approche situationnelle (2008), Situation et communication (2010).


Cărţi de Alex Mucchielli


Arta de a comunica

Metode, forme și psihologia situațiilor de comunicare

Autor(i): Alex Mucchielli
Editura: Polirom
Colecţia: Practic
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 264 (13x20 cm)
Preţ: 34,95 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Activitate umană fundamentală, comunicarea a fost studiată de-a lungul timpului de specialiști în diverse domenii.

Alex Mucchielli sintetizează rezultatele obținute de psihologi în decursul unui secol de cercetări, pentru a oferi o perspectivă coerentă asupra psihologiei comunicării.

Centrându-și analiza pe comunicarea interpersonală, de la comunicarea amicală sau în familie până la dialogul psihoterapeutic, interviu și negociere, cunoscutul profesor prezintă principalele forme ale acesteia, precum și paradigmele care funcționează în cadrul disciplinei.

Arta de a influența. Analiza tehnicilor de manipulare

Autor(i): Alex Mucchielli
Editura: Polirom
Colecţia: Practic
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 208 (13x20 cm)
Preţ: 34,95 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Pe baza unei noi abordări a proceselor de comunicare, el propune o metodă simplă de analiză a tehnicilor de influențare, pe care o ilustrează cu numeroase exemple și cazuri practice.

Vom învăța astfel care sunt cele mai eficiente tehnici de vânzare, publicitate și propagandă, dar și cum să comunicăm mai bine cu ceilalți în viața de zi cu zi, în familie sau în contexte didactice.