0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Claude C. Hopkins

Cărţi de Claude C. Hopkins

Claude C. Hopkins (1866 – 1932) a fost unul dintre cei mai importanți deschizători de drumuri în domeniul publicității.

Și-a bazat întreaga muncă pe convingerea că publicitatea există doar ca să vândă și să poată fi măsurată cu instrumente precise, astfel încât investițiile făcute să poată fi justificate și campaniile de publicitate să devină din ce în ce mai bune.

Ca tactici de marketing, Hopkins folosea cupoanele, premiile, mostrele, comenzile prin poștă și scrisorile de vânzări.

A fost angajat de companii de renume precum Swift & Company și Lord & Thomas.

Cartea „Legile științifice ale publicității“ a fost publicată în 1923 și a fost urmată în 1927 de lucrarea autobiografică intitulată „Viața mea în publicitate“.


Cărţi de Claude C. Hopkins


Viața mea în publicitate

Viața mea în publicitate. Editura Vidia
CumpărDetalii carte

Autor(i): Claude C. Hopkins
Editura: Vidia
Anul apariţiei: 2018
Pagini: 240 (13x20 cm)
Preţ: 20,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Ghidul „Viața mea în publicitate“ conține cele mai valoroase informații de care are nevoie oricine deține o afacere și intenționează să aibă o ascensiune spectaculoasă, informații care vin direct din practică și situații concrete despre eșecuri și succese în publicitate.

Viața mea în publicitate & Publicitate științifică

Viața mea în publicitate & Publicitate științifică. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Autor(i): Claude C. Hopkins
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 272 (10x17 cm)
Preţ: 27,94 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Acest volum conține două cărți de referință:

  • „Publicitate științifică“ - clasicul abecedar citit și astăzi de către cei mai buni autori de slogane publicitare ai momentului - a fost publicată pentru prima oară în anul 1923.
  • „Viața mea în publicitate“ scrisă patru ani mai târziu.
Citind aceste două capodopere, veți ajunge la concluzia surprinzătoare că cele mai noi strategii de marketing au fost descoperite și documentate în urmă cu mai bine de 70 de ani.

Legile științifice ale publicității

Legile științifice ale publicității. Editura Vidia
CumpărDetalii carte

Cum să devii cunoscut și să vinzi mai mult într-un timp mai scurt

Autor(i): Claude C. Hopkins
Editura: Vidia
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 116 (13x20 cm)
Preţ: 27,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cartea „Legile științifice ale publicității“ se ocupă nu de teorii și opinii, ci de principii și fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenți și ghid pentru toți cei care lucrează în publicitate.

Trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei științe. Ea se bazează pe principii fixe și este, în limita rezonabilului, exactă. Cauzele și efectele au fost analizate până când au ajuns să fie înțelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate și stabilite. Știm ce este cel mai eficient și acționăm pornind de la o lege fundamentală.