Claude C. Hopkins (1866 – 1932) a fost unul dintre cei mai importanţi deschizători de drumuri în domeniul publicităţii.
Şi-a bazat întreaga muncă pe convingerea că publicitatea există doar ca să vândă şi să poată fi măsurată cu instrumente precise, astfel încât investiţiile făcute să poată fi justificate şi campaniile de publicitate să devină din ce în ce mai bune.
Ca tactici de marketing, Hopkins folosea cupoanele, premiile, mostrele, comenzile prin poştă şi scrisorile de vânzări.
A fost angajat de companii de renume precum Swift & Company şi Lord & Thomas.
Cartea „Legile ştiinţifice ale publicităţii“ a fost publicată în 1923 şi a fost urmată în 1927 de lucrarea autobiografică intitulată „Viaţa mea în publicitate“.
Cărţi de Claude C. Hopkins
Autor(i): Claude C. Hopkins
Editura: Vidia
Anul apariţiei: 2018
Pagini: 240 (13x20 cm)
Preţ: 20,00 Lei
Disponibilitate: în stoc
Ghidul „Viaţa mea în publicitate“ conţine cele mai valoroase informaţii de care are nevoie oricine deţine o afacere şi intenţionează să aibă o ascensiune spectaculoasă, informaţii care vin direct din practică şi situaţii concrete despre eşecuri şi succese în publicitate.
Autor(i): Claude C. Hopkins
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 272 (10x17 cm)
Preţ: 27,94 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile
Acest volum conţine două cărţi de referinţă:
- „Publicitate ştiinţifică“ - clasicul abecedar citit şi astăzi de către cei mai buni autori de slogane publicitare ai momentului - a fost publicată pentru prima oară în anul 1923.
- „Viaţa mea în publicitate“ scrisă patru ani mai târziu.
Citind aceste două capodopere, veţi ajunge la concluzia surprinzătoare că cele mai noi strategii de marketing au fost descoperite şi documentate în urmă cu mai bine de 70 de ani.Cum să devii cunoscut şi să vinzi mai mult într-un timp mai scurt
Autor(i): Claude C. Hopkins
Editura: Vidia
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 116 (13x20 cm)
Preţ: 27,00 Lei
Disponibilitate: în stoc
Cartea „Legile ştiinţifice ale publicităţii“ se ocupă nu de teorii şi opinii, ci de principii şi fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenţi şi ghid pentru toţi cei care lucrează în publicitate.
Trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei ştiinţe. Ea se bazează pe principii fixe şi este, în limita rezonabilului, exactă. Cauzele şi efectele au fost analizate până când au ajuns să fie înţelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate şi stabilite. Ştim ce este cel mai eficient şi acţionăm pornind de la o lege fundamentală.